اخبار داغ

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش البرز:

مدارس حق تحمیل هزینه "فوق برنامه مکمل" را به دانش‌آموزان ندارند/ والدین البرز شهریه را از سامانه وزارت آموزش و پرورش استعلام کنند

مدارس حق تحمیل هزینه "فوق برنامه مکمل" را به دانش‌آموزان ندارند/ والدین البرز شهریه را از سامانه وزارت آموزش و پرورش استعلام کنند
رضا محرابی گفت: هیچ مدرسه‌ای حق ندارد بیشتر از پوستر شهریه اعلامی، هزینه‌ای دریافت کنند و اولیا در صورت مشاهده می‌توانند به ادارات نواحی مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش البرز درباره شهریه مدارس غیر دولتی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شهریه هر مدرسه به صورت پوستر در اختیار آموزشگاه قرار می گیرد و اولیا می توانند آن را رویت کنند تا در جریان مبلغ آن قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رضا محرابی افزود: علاوه بر روند مذکور، همشهریان می توانند به سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی به نشانی mosharekatha.ir مراجعه کنند و با استعلام شهریه از میزان شهریه مدرسه ای که درصدد ثبت نام فرزندشان هستند مطلع شوند.
,
 
,
وی اظهار داشت: هیچ مدرسه ای حق ندارد بیشتر از پوستر شهریه اعلامی، هزینه ای دریافت کنند و اولیا در صورت مشاهده می توانند به ادارات نواحی مراجعه کنند و در صورت تخلف با مدیر موسس طبق قانون برخورد می شود، چرا که شورای نظارت بر نواحی اختیاراتی از وزرات آموزش و پرورش دارند.
,
 
,
مهرابی تصریح کرد: نظارت بر فرایند آموزشی، پرورشی و مالی مدارس بر عهده شورای مذکور است، قراردادهای شهریه باید سامانه ای باشد و از قراردادهای دستی خودداری شود، چرا که قراردادهای سامانه ای قابلیت جابجایی مبلغ شهریه را نخواهد داشت.
,
 
,
وی گفت: برخی از مدارس آموزشگاه دارند، شهریه آن دلخواه بوده و اجباری نیست، اولیا باید بدانند امسال در موضوع شهریه، هزینه فوق برنامه مکمل هم موجود است، این شهریه اختیاری است و مدرسه به هیچ عنوان نمی تواند آن را به اولیا تحمیل کند.
,
 
,
مهرابی در خاتمه افزود: هیچ موسس و مدیری اجازه ندارد جلوی ادامه تحصیل دانش آموز را بگیرد و اگر شهریه از سال گذشته دارند، می توانند برخی از فرایندها ثبت نام را نگاه دارند تا شهریه پاس شود اما موسس باید مدارک لازم را برای ثبت نام جدید تقدیم اولیا کند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه