اخبار داغ

علیرضا زالی خبر داد؛

کاهش ۷ درصدی آمار فوتی‌های کرونا در تهران/ چند نفر در پایتخت هر دو دوز واکسن را زده‌اند؟

کاهش ۷ درصدی آمار فوتی‌های کرونا در تهران/ چند نفر در پایتخت هر دو دوز واکسن را زده‌اند؟
رئیس ستاد عملیات مقابله با کرونای استان تهران آمار همه شاخص‌های کووید-۱۹ را در کلانشهر تهران در ۲۴ ساعت اخیر اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا صنایع هوایی وزارت دفاع (پهنا) به روند کاهشی مراجعان سرپایی اشاره و اظهار کرد: میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در تهران نسبت به هفته گذشته ۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
زالی افزود: میزان مراجعان سرپایی کرونایی تهران هم در این مدت بین ۱۰ تا ۳۲ درصد کاهش یافته است.
,
 
,
وی ادامه داد: مقایسه این هفته با هفته گذشته نشان می‌دهد که تعداد بیماران بستری هم در تهران حدود ۳ درصد کاهش داشته است.
,
 
,
رییس ستاد عملیات مقابله با کرونای استان تهران گفت: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها هم حدود ۲ درصد کاهش یافته است.
,
 
,
زالی تصریح کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۳۵۰ بیمار کرونایی در تهران بستری هستند که این رقم در هفته گذشته  ۹ هزار و ۷۰۰ بیمار بوده است.
,
 
,
وی افزود: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ بیمار رسید که قبلا این تعداد ۲ هزار و ۹۰۰ بیمار بود.
,
 
,
زالی گفت: تعداد بیماران جدید بستری شده در ۲۴ ساعت گذشته به هزار و ۹۱۴ بیمار رسیده که از این تعداد ۲۳۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
,
 
,
زالی تاکید کرد که با فعال سازی کمیته ترخیص این روند شتاب گرفته و بیش از هزار و ۵۰۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در تهران ترخیص شدند.
,
 
,
باشگاه خبرنگاران جوان هم نوشت: زالی در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه به رکورد ۱۳۲ هزار تزریق در کشور رسیده ایم، گفت: تا صبح امروز ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار نفر دوز اول واکسن را در تهران دریافت کرده اند و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هر دو دوز واکسن را زده اند.
,
 
,
رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر میزان واکسیناسیون باید در کشور از شتاب بیشتری برخوردار شود و برای رسیدن به یک ایمنی جمعی کافی، باید ۸۱ درصد از جمعیت هدف ایران واکسینه شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 منبع: ایرنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه