اخبار داغ

فرمانده سپاه استان سمنان:

دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است/ رعایت انصاف سرلوحه کار اهالی رسانه باشد

دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است/ رعایت انصاف سرلوحه کار اهالی رسانه باشد
حمید دامغانی گفت: امروز دشمن در جنگ تمام عیار رسانه ای و فرهنگی برعلیه کشور به دنبال سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق است و باید در این فضا هوشمندانه رفتار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان صبح امروز به همراه هیات همراه جهت بازدید از فعالیت های اهالی رسانه مرآت در محل این خبرگزاری حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران در خصوص اهمیت پرداختن به سواد رسانه ای گفت: امروز شرایط کشور بسیار حساس است و دشمن در جنگ تمام عیار برعلیه ما به خصوص در حوزه اقتصادی و رسانه ای قرار گرفته است و این دوموضوع تحت یک فرماندهی دشمن قرار دارد.

,

, , ,

دامغانی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به جایگاه و نقش تاثیرگذار فضای مجازی در تقابل با دشمنان در جنگ نرم، اذعان کرد:معظم له به اهمیت این فضا بارها اشاره کرده اند و  ایشان در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اکیدا فرمودند که دشمن بیشتر تلاشش نه در حوزه امنیتی و اقتصادی بلکه در حوزه فرهنگی و رسانه ای است.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) همچنین با بیان اینکه  امروز دشمن درجنگ رسانه ای به دنبال پمپاژ اخبار منفی است؛تصریح کرد: امروزجنگ روایت ها به معنای واقعی کلمه در حال شکل گیری است و دشمن در انعکاس اخبار به دنبال سیاه نمایی و بزرگ نمایی تمام اتفاقات داخل کشور و وارونه جلوه دادن حقایق مثبت است.

,

دامغانی با اشاره به مبحث واردات واکسن نیز توضیح داد: در این خصوص دشمن با یک سمپاشی رسانه ای به دنبال القاء این موضوع برافکار عمومی بود که مقام معظم رهبری در کل با واردات واکسن مخالف هستند و به دنبال ایجاد  چند دستگی و نفاق در کشور بود.

,

, ,

وی با تاکید برانسجام قوا نیز خاطر نشان کرد: امروز به لطف الهی شرایط بی سابقه ای در کشور ایجاد شده و با رای مردم قاطبه مسئولین از افراد انقلابی تشکیل شده و باید این فرصت برای حل مشکلات مردم و تحقق گام دوم انقلاب بهره گیری شود.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد با بیان اینکه اصحاب رسانه باید هوشمندانه به تکالیف خود در راستای اهداف الهی عمل کنند، تصریح کرد: باید اهالی رسانه در راستای کارآمد سازی و امید آفرینی ایفای نقش کنند و ناخواسته در بیان اخبار در جریان اهداف دشمن حرکت نکنند.

,

, ,

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنید در عین حال که روحیه مطالبه گری در رسانه را حفظ می کنید، صحت و سقم اخبار را بررسی و رعایت انصاف و عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و از این خطوط تخطی نکنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه