اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه مطرح کرد؛

فعالیت مرکز واکسیناسیون حضرت خدیجه کبری (س) با همت بسیجیان در کرمانشاه

فعالیت مرکز واکسیناسیون حضرت خدیجه کبری (س) با همت بسیجیان در کرمانشاه
بهشتی در خصوص مرکز واکسیناسیون حضرت خدیجه کبری(س) گفت: این مرکز واکسیناسیون تا زمانی که مراجعه کننده ای برای تزریق واکسن باشد، فعال خواهد بود و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب توسط بسیجیان اداره خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بهشتی در خصوص مرکز واکسیناسیون حضرت خدیجه کبری(س) در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ، اظهار داشت: به دنبال فرمان حضرت آقا در خصوص کمک بسیج در جلوگیری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مراکزی هم در بحث کمک های مومنانه و هم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: بسیج همواره در بحران‌های سختی که برای مردم کشور رخ داده سینه سپر کرده و در میدان حاضر بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین راههای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بحث واکسیناسیون است و چون عزیزان ما در دانشگاه علوم پزشکی استان ظرفیت محدودی برای این کار داشتند با همت فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و نواحی استان قرار شد شیفت بعدازظهر بسیجیان در مراکز واکسیناسیون فعالیت می کنند.

بهشتی بیان داشت: الان بیش از یک هفته است که این کار عملیاتی شده و تا پایان واکسیناسیون تمام مردم نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به دنبال یک فراخوان در سطح شهر کرمانشاه بیش از ۱۵۰ نفر از بسیجیانی که مدرک تزریقات داشتند پای کار آمدند و الان بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از بسیجیان در مراکز واکسیناسیون بعدازظهر ها تمام کارهای مربوط به تزریق و نظم دهی را انجام می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار داشت: با همت بسیحیان، کادر درمان، سپاه و ... از ابتدا برای پیشگیری از شیوع این بیماری اقدامات شایسته ای در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و کمک های مومنانه شکل گرفت و ان شاءالله تا ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس در میدان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز واکسیناسیون تا زمانی که مراجعه کننده ای برای تزریق واکسن باشد، فعال خواهد بود و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب توسط بسیجیان اداره خواهد شد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه