اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندورود خبر داد

واکسیناسیون ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در میاندورود/ کمبود دارو نداریم

واکسیناسیون ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در میاندورود/ کمبود دارو نداریم
رقیه انوری از واکسیناسیون ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان میاندورود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقیه انوری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از واکسیناسیون 41 درصدی افراد بالای 18 سال میاندورود خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 50 درصد افراد هنوز دوز دوم را دریافت نکردند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در مدت اخیر شاهد افزایش ابتلا و مرگ و میر بودیم باعث حساسیت بیشتر مردم در نتیجه رعایت بیشتر شد که امروز شاهد کاهش موارد ابتلا و بستری هستیم و امیدواریم این رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی افزایش پیدا کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندورود خاطرنشان کرد: تست کرونا در هفت مرکز در سطح شهرستان انجام می‌شود و در تمام مراکز تمام پرسنل ما درگیر کرونا هستند.

انوری درباره داروهای کرونا، گفت: کمبود دارو نداریم و داروهای مد نظر بیماران در شهرستان وجود دارد اما باید توجه داشت که بیشتر داروها، داوری بیمارستانی هستند و در داروخانه‌ها وجود ندارد و همچنین با توجه به اینکه میاندورود بیمارستان ندارد و بیماران کرونایی در شهرستان‌های همجوار بستری می‌شوند در نتیجه داروهای لازمه نیز در داروخانه‌های اطراف بیمارستان وجود دارد.

وی با اشاره به بازرسی‌های تیم بازرسین بهداشتی برای بررسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ادارات و اصناف، افزود: نظارت شبانه روزی در سطح شهرستان انجام می‌شود و در صورت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی براساس مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

انوری در پایان تاکید کرد: واکسیناسیون افراد بالای 40 سال و افراد پرخطر در سطح مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت سطح شهرستان در حال انجام است و افراد دارای شرایط لازم می‌توانند با مراجعه به این مراکز اقدام به دریافت واکسن کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه