اخبار داغ

با حکم باران چشمه

ترابی رییس کمیته آموزش فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شد

ترابی رییس کمیته آموزش فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شد
رییس کمیته آموزش فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سیدحمیدرضا ترابی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان رییس کمیته آموزش فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حکم باران چشمه خطاب به ترابی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 8 شهریورماه 1400 به عنوان رییس کمیته آموزش فدراسیون منصوب می شوید.
,
 
,
امید است با اتکال به خداوند متعال  و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای  توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.
,
 
,
سیدحمیدرضا ترابی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت ورزشی بوده و هم اکنون به عنوان دانشجوی ترم آخر مقطع دکتری مدیریت ورزشی در حال تحصیل می باشد که با توجه به شرایط تحصیلی و تجربیات ایشان در ورزش زورخانه ای(کسب عناوین قهرمانی متعدد ملی و بین المللی) و اهمیت موضوع آموزش و تحول در این بخش، این حکم برای ایشان صادر گردیده است که در گام دوم انقلاب و با تکیه بر پشتکار و ایده های جوانان خوش فکر، خلاق و با تجربه بتواند گام های موثری را در راه اعتلای این ورزش ملی و کهن بردارد.
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه