اخبار داغ

گزارشی از خباثت‌های استعمارگران؛

تروریسم؛ ابزار شوم قدرت‌ها برای سلطه‌گری/ تنها راه صلح وامنیت از بین رفتن استعمار آمریکا است

تروریسم؛ ابزار شوم قدرت‌ها برای سلطه‌گری/ تنها راه صلح وامنیت از بین رفتن استعمار آمریکا است
تجربه منفعت‌طلبانه دولت‌های استعمارگر و سیاست ماکیاولیستی آنها در تکمیل آن موجب شد تا تاسیس گروه‌های تروریستی و استفاده ابزاری از آنها برای برهم زدن صلح و امنیت کشورها و حتی مناطق مختلف جغرافیایی به اصلی‌ترین سازوکار در مهندسی استعمار نوین تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، تروریسم یکی از واژه های مبهم در عرصه بین المللی است که به علت پیچیدگی مفهوم و مصادیق آن با نوعی «بحران معنا» در تعریف و تحدید قلمرو آن مواجه هستیم. تعاریفی که از تروریسم و ابعاد آن ارائه شده بیش از آنکه منطبق بر عینیت گرایی و پذیرش دوگانگی ارزش  واقعیت باشد، برگرفته از ساخته های گفتمانی و تبلیغی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در کشور ما نیز استعمارگران از همان ابتدای انقلاب، سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) را زیر چتر حمایت مالی، سیاسی و تبلیغی خود قرار دادند و از جنایت های تروریستی آنان برعلیه مردم جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

,

این گروهک با شیوه قهرآمیز و قتل سیاسی، درصدد حذف فیزیکی عناصر کارآمد و طراحان فکری نظام برآمد تا با ایجاد خلأهای جدی در ارکان حساس کشور، شرایط سقوط جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازد.

,

 شهدای محراب، شهدای هفتم تیر و هشتم شهریور، شهیدانی چون لاجوردی، قرنی و صیاد شیرازی، از جمله قربانیان تروریسم بودند که به دست منافقان به شهادت رسیدند. استکبار جهانی در برابر این فعالیت های تروریستی، نه تنها هیچ واکنشی از خود نشان نداد، بلکه از آن حمایت می کرد.

,

لشکر پنهان فضای مجازی در دستان جنایتکاران

, لشکر پنهان فضای مجازی در دستان جنایتکاران, لشکر پنهان فضای مجازی در دستان جنایتکاران,

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت،در خصوص تفاوت نگاه جمهوری اسلامی وجبهه مقاومت در موضوع تروریسم، گفت: چندین کشور در دنیا با ابزار رسانه ای تبلیغات گسترده کرده واز نظر آن ها هر کس که بر علیه منافع نامشروع این قدرت های مستکبر جهان حرکتی انجام دهد تروریست محسوب می شود.

, مرآت,

علیزاده با بیان اینکه از نگاه این قدرت ها جبهه مقاومت همچون حزب الله لبنان، حشدشعبی عراق و ایران اسلامی تروریست محسوب می شوند، بیان کرد: گروه های مقاومتی که در حال دفاع از کشور خود وبیرون راندن دشمنان خود هستند از نگاه این قدرت های مستکبر، تروریست محسوب می شوند.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروه های همچون داعش و مجاهدین خلق که هدف آنهاخدمت به آمریکا و مسئولیت تامین منافع آمریکا و فشار آوردن بر مظلوم است را رزمنده می نامد، عنوان کرد: از نظر جبهه مقاومت کسی که برای ملت ومنافع ملتش در حال فداکاری ودفاع است اینها مبارزان راه آزادی ومجاهدان در راه خداوند هستند.

,

وی با بیان اینکه هر جای که جنایتی رخ می دهد پای آمریکا وانگلیس درمیان است، تشریح کرد: آمریکا به صورت کلی تروریست به ذات است وجز از طریق ترور کاری را از پیش نمی برد، در هر جای خاورمیانه که نگاه می کنیم هر جنایتی رخ می دهد پای آمریکا خبیث در میان است.

,

علیزاده با اشاره بر اینکه برای آمریکا جان هیچ انسانی ارزش ندارد، خاطر نشان کرد: مهم ترین موضوع برای آمریکا منافع خودش است ودر برنامه ای رئیس جمهور آمریکا شخصا گفت که داعش دست ساخته اوبا است.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشتار بی رحمانه چند روز گذشته مردم افغانستان به دست نیروی های آمریکایی، بیان کرد: آمریکایی ها جنایت کارانی هستند که اگر بشریت بخواهد روی صلح وآرامش را ببیند باید شر این رژیم رااز سر بشریت کوتاه کند.

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی وجبهه مقاومت تا جای که بتواند از مظلوم دربرابر ظالم دفاع خواهد کرد،افزود: ما قطعا از مردم فلسطین، عراق ،یمن ودر هرجای که مظلومی از ما کمک  بخواهد با تمام توان به او کمک خواهیم کرد.

,

علیزاده با بیان اینکه ملت ها برای رسیدن به آزادی باید سروری غربی ها را بر خود حرام بدانند، تصریح کرد: مردم باید بدانند نباید از مرگ بترسند و باید در برابر ظلم مقاومت کنند و باید بدانند مرگ بخاطر منافع ملت ودر راه خدا سعادت است.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر آن ها منتظر کمک های سازمان ملل باشند هیچ وقت اتفاق خوبی برایشان رخ نخواهد داد، افزود: ملت ها نباید از رژیم هایی که تاریخ بشریت را آلوده کردند هراسی داشته باشند وبا مقاومت مطمئن باشند پیروزی پیشروی آن ها خواهد بود.

,

وی در خصوص ابعاد اقتصادی و اجتماعی تروریسم جهان، بیان کرد: در همه ابعاد و ابزار تروریسم جهانی در حال فعالیت است ، در بحث های اجتماعی وفرهنگی در موارد اقتصادی ونظامی در بعضی کشور ها اقتصادی واجتماعی در کشور های به صورت نظامی اقدام می کند.

,

علیزاده با اشاره به لشکر پنهان وقدرت مند فضای مجازی که در دستان جنایتکاران قرار دارد، خاطر نشان کرد: هر اقدامی را با تمام قوا در فضای مجازی برای افکار سازی وتغیر رویکرد های اجتماعی انجام می دهند تا اقدامات خبیثانه خود را به نتیجه برسانند.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما در بحث سیاسی ونظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، عنوان کرد: در این دوبحث ما قدرت اول منطقه هستیم اما در بحث اقتصادی ودر فضای مجازی به ما آسیب می زنند.

,

وی با اشاره به اینکه سیستم اداری دنیا در حال تعغیر است، تصریح کرد: آمریکادیگر قدرت سابق را ندارد که بخواهد هر قانونی را بر علیه هر کسی تحمیل کندو قدرت های جدید پا به عرصه گذاشته اند.

,

علیزاده با بیان اینکه حضور ایران درسازمان ملل برای خنثی سازی اهداف دشمنان جبهه مقاومت است، تشریح کرد: ما در سازمان ملل واتحادیه اروپا حضور داریم اما حضور ما نشان از مطیع بودن در برابر آن ها نیست وتلاش بر این است که توطئه های دشمنان را خنثی نمائیم.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترس از حضور ایران در سازمان ملل، خاطر نشان کرد: آمریکا تمام تلاشش بر این است که ایران را از این سازمان ها اخراج کند واین نشان از عملکرد بسیار خوب کشور ما در سازمان های جهانی دارد.

,

شهید سلیمانی نشان قدرت محور مقاومت است

, شهید سلیمانی نشان قدرت محور مقاومت است, شهید سلیمانی نشان قدرت محور مقاومت است,

ابوالفضل صدقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص نگاه نظام سلطه بر ترورسیم جهانی، گفت: نظام سلطه تا جایی که تروریسم به نفع خودش باشد سکوت و از اقدامات آن ها چشم پوشی می کند و نسبت به آنها کاملا یک نگاه دوگانه ای را دارد.

, مرآت,

صدقی با اشاره به اینکه محور مقاومت تروریسم را به معنی واقعی نشان می دهد، افزود: جبهه مقاومت با ایستادگی در برابر ظالم از حق ذاتی خود دفاع می کند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هر کسی که در برابر ظالم مقاومت و ایستادگی کند تروریست معرفی می شود، بیان کرد: جبهه مقاومت دارد از ظلمی که به آن ها می شود مقاومت می کند و حق مظلوم را از ظالم باز پس می گیرد.

,

وی در خصوص تروریسم سیستماتیک در جهان، عنوان کرد: نظام سلطه برای اینکه بتواند کار خود را پیش ببرد با استفاده از جنگ های نیابتی و نیرو های خود اقدامات تروریستی همانند رژیم کودک کش اسرائیل را انجام می دهد.

,

صدقی با بیان اینکه سازمان های اطلاعاتی دنیا در حال مدیریت سیستماتیک تروریست ها در منطقه هستند، افزود: آن ها با سازماندهی کردن نیروهای نیابتی خود همچون داعش و تربیت کردن و در اختیار گذاشتن تجهیزات دست به اقدامات تروریستی به صورت سیستماتیک می زنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مقاومت کشورهای محور مقاومت در برابر اقدامات تروریستی غرب، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از طریق نیروی قدس سپاه و جبهه مقاومت از هرگونه اقدام تروریستی در منطقه خاورمیانه جلوگیری می کند و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

,

وی در خصوص اقدام بزرگ حاج قاسم سلیمانی و نیرو های محور مقاومت، افزود: اگر افرادی این چنینی نبودند، داعش روز به روز تمام دنیا را مورد هدف قرار می داد و آسیب جدی به کشورهای مختلف وارد می کرد.

,

صدقی با بیان اینکه مدال قهرمانی مبارزه با تروریسم جهانی باید به شهید سلیمانی اهدا می شد، تشریح کرد: حاج قاسم نشان قدرت محور مقاومت بوده و باید مدال قهرمانی می گرفت نه اینکه او را در لیست تروریست ها قرار بدهند و ترورش کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به افکار عمومی و شبکه های مجازی مبنی بر تروریست عنوان کردن محور مقاومت و ایران اسلامی، افزود: با هجمه های رسانه ای، جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در برابر ظلم ایستادگی و از حق مظلوم دفاع کردند، تروریست محسوب می شوند.

,

وی با بیان اینکه با اقدامات رسانه ای چهره واقعی تروریسم منطقه را پوشانده اند، اظهار کرد: آمریکا وکشورهای همراهش انواع جنایت های را در منطقه در بعد نظامی، اجتماعی و اقتصادی انجام می دهند اما اسم محور مقاومت و ایران را در لیست کشورهای تروریستی قرار می دهند.

,

صدقی با بیان اینکه تنها راه مقابله با تروریسم جهانی مقاومت است و راه  دیگر وجود ندارد، تاکید کرد: در سازمان ملل حقوق ملت وجود ندارد و حق مردم را زیر پا می گذارند و با مذاکره نمی شود کاری کرد.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مذاکرات باید با پشتوانه مقاومت اسلامی جلو برود، افزود: ما نیاز به قدرت کامل در کشور داریم و با قدرت باید وارد میدان مذاکرات شویم و قدرت های جهانی را مجبور به همکار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه