اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان مطرح کرد؛

مرکز فرهنگی دفاع مقدس؛ پاتوق پیشکسوتان/ افتتاح نمایشگاه تجهیزات وعملکرد نیرو های مسلح در هفته دفاع مقدس

مرکز فرهنگی دفاع مقدس؛ پاتوق پیشکسوتان/ افتتاح نمایشگاه تجهیزات وعملکرد نیرو های مسلح در هفته دفاع مقدس
محمد حسن سلامی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای اصلی ما باید بزرگداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باشد، گفت: با تجلیل از پیشکسوتان باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرصتی ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از مرآت، محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان صبح امروز در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان سمنان،گفت: دوران دفاع مقدس، مظهر مجاهدت در راه خدا بود و پیشکسوتان دفاع مقدس مظهر ایستادگی ملت ایران در مقابل ظلم، تجاوز و زیاده خواهی دشمنان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در موزه دفاع مقدس، عنوان کرد: تلاش های مستمر فرهنگی برای پیشکسوتان دفاع مقدس یک سرمایه ارزشمند است و مرکز فرهنگی  و موزه دفاع مقدس یک ظرفیت مناسبت برای پیشکسوتان جهاد و مقاومت به شمار می رود.

,

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس باید مرکز فرهنگی دفاع مقدس را پاتوق خود بدانند تصریح کرد: با این اقدام فرهنگ ایثار و فداکاری و خاطرههای هشت سال مقاومت را به نسل جوان انتقال می توان داد.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای اصلی ما باید بزرگداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باشد خاطر نشان کرد: با تجلیل از پیشکسوتان باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرصتی ایجاد خواهد شد تا یادآور فداکاریها و ازخودگذشتگی این عزیزان باشیم.

,

سلامی با بیان افتتاح نمایشگاه تجهیزات وعملکرد در هفته دفاع مقدس، تشریح کرد: در در چهل و یکمین سالروز هفته دفاع مقدس نمایشگاه تجهیزات و عملکرد نیروهای مسلح، دستگاههای اجرایی استان، نهادهای فرهنگی و نظام سلامت در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برپا خواهد شد.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان بیان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریور پس از ارتباط تصویری با ریاست محترم جمهوری به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دفاع مقدس و مقاومت  با ۱۴۰۰برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با رعایت پروتکلهای بهداشتی آغاز میشود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه