اخبار داغ

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل:

اجرای طرح روستای بدون بیکار در اردبیل/۱۳۱۳ تسهیلات اشتغالزایی در استان پرداخت شده است

اجرای طرح روستای بدون بیکار در اردبیل/۱۳۱۳ تسهیلات اشتغالزایی در استان پرداخت شده است
سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: تسهیلات کم بهره برای طرح‌های استراتژیک محور روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول و صندوق های خرد محلی زنان روستایی پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طهماسب فرهنگ در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در راستای اشتغال زایی و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و کار آفرینان در قالب طرح‌های استراتژیک محور شامل روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول و صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اجرای موفق طرح روستای بدون بیکار در روستاهای سوها نمین و موییل مشگین شهر، افزود: از ابتدای طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع مشترک صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی، یک هزار و 313  فقره تسهیلات روستایی با مبلغ 98 میلیارد تومان و ب ایجاد اشتغال مستقیم برای  2 هزار و 79 نفر، پرداخت شده است.

,

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: این صندوق در راستای اشتغالزایی و رفع بیکاری فعالیت کرده و دانش آموختگان، کارآفرینان و طرح های منجر به اشتغال زایی همسو طرح‌های استراتژیک محور ذکر شده، در سطح استان حمایت های لازم را انجام می‌هد.

,

فرهنگ با بیان اینکه این طرح های روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول و صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی از سال 96 شروع شده است، تصریح کرد: اهالی روستاهای استان جهت بهره مندی از این تسهیلات می توانند با همراهی دهیاران و شوراهای روستا در سامانه کارا ثبت نام کرده و از طریق دستگاه‌های مرتبط با طرح هایشان هماهنگی های لازم را انجام داده و از وام های کم بهره قرض الحسنه 4 و 6 درصدی صندوق بهره مند شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه