اخبار داغ

سید حسن نصرالله؛ رهبر جنگ روانی و رسانه‌ای علیه رژیم صهیونیستی

سید حسن نصرالله؛ رهبر جنگ روانی و رسانه‌ای علیه رژیم صهیونیستی
الخنادق به نقل از شبکه خبری کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان جنگ سرد علیه رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کند و نبرد روانی شدیدی بین رسانه های اسرائیلی و جادوگر رسانه ای یعنی رهبر حزب الله سید حسن نصرالله ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، الخنادق با انتشار خبری اعلام کرد: از روزهای نخست بعد از پایان جنگ 33 روزه 2006 و به اعتراف رسانه های صهیونیستی، شهروندان اراضی اشغالی ، سید حسن نصرالله را اولین رهبر عربی میدانند که توانسته بعد از فوت جمال عبدالناصر، با قدرت بالا و با کلام نافذ خود بر روی افکار عمومی اسرائیلی ها اثر بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
آنها معتقدند سید حسن نصرالله با کلام و بیان خود یک جنگ روانی را مدیریت میکند که تأثیر آن از هر جنگ نظامی که حزب الله بر علیه اسرائیل داشته باشد، بیشتر است. تا جاییکه که شهرک نشینان صهیونیست به سخنرانی هایش گوش داده و آن را بیشتر از گفته های رهبران و فرماندهان خود تصدیق میکنند و باور دارند. خصوصا پس از شکستها و ناکامی هایی که تجربه کرده اند.
,
 
,
در همین زمینه شبکه خبری صهیونیستی کان روز یکشنبه این مطلب را مطرح کرد که: "سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان جنگ سرد علیه رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کند."
,
 
,
این شبکه خبری در ادامه اشاره می‌کند: "نبرد روانی شدیدی بین رسانه های اسرائیلی و جادوگر رسانه ای یعنی رهبر حزب الله سید حسن نصرالله ادامه دارد."
,
 
,
شبکه عبری کان در توصیف این جنگ رسانه ای و روانی اینچنین اضافه کرد که: " یک جنگ پنهانی وجود دارد  که در زمان حاضر و در ماههای اخیر کمتر از آن نام برده شده ، این جنگ شامل بمب یا هواپیماهای جنگنده نیست اما در توئیتر جریان دارد و کسیکه این جنگ رسانه ای را بین حزب الله و اسرائیل مدیریت میکند سید حسن نصرالله است."
,
 
,
"سید حسن نصرالله، نامی است که در سالهای اخیر طنین انداز شده و سخنان و تمام کلماتی که از دهانش بیرون می آید موجب تحیر همگان است. "
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه