اخبار داغ

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد:

محدودیت‌های شبانه کرونایی تا رنگ‌بندی سفید کرونایی ادامه دارد

محدودیت‌های شبانه کرونایی تا رنگ‌بندی سفید کرونایی ادامه دارد
سرهنگ خوشوقت گفت: محدودیت‌ها تا رسیدن به وضع سفید کرونایی ادامه دارد و از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس کرونا ویروس همچنان در نقاط مختلف دنیا در حال گسترش است تا روزانه شاهد افزایش شمار مبتلایان و فوتی های این بیماری در نقاط مختلف دنیا باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این ویروس در ایران در حال حاضر حدود ۵ میلیون نفر را درگیر کرده است و بالای ۱۰۷ هزار نفر را به کام مرگ کشانده است هر چند شمار بهبود یافتگان این بیماری ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۰۵ نفر است.

,

در شرایط حاضر تزریق واکسن کرونا با برند های مختلف شرکت های دارویی داخلی و خارجی در حال تزریق است و این روند می تواند در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی عامل مهم و اثر گذاری در کنترل  و شیوع بیماری کرونا باشد.

,

در کنار شرایط مختلف برای کنترل شیوع بیماری کرونا از قبیل دورکاری ادارت، تعطیلی اصناف، محدودیت در ورود به شهرها با پلاک های غیر بومی، تعطیلی اماکن گردشگری و نهایتا محدودیت تردد در رفت و آمدهای شبانه اجرا می شود.

,

محدودیت های شبانه در شهر ها می تواند به کاهش تجمعات، جلوگیری از رفت و آمد در شهرها، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی منجر شود.

,

در شهر یاسوج و نقاط مختلف استان محدودیت های شبانه در حال اجراست و در این رابطه رئیس پلیس راهور استان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این طرح گفت: محدودیت های شبانه همچنان در نقاط مختلف استان اجرا می شود و تصور پایان محدودیت ها تا پایان وضعیت کرونایی اشتباه است.

,

سرهنگ خوشوقت ادامه داد: محدودیت ها تا رسیدن به وضع سفید کرونایی همچان ادامه دارد و از ساعت ۲۱ الی ۳بامداد همچنان ادامه دارد.

,

وی افزود: قبل از ایام کرونا شب ها تا ساعت 23 ترددها به سختی کنترل می شد و در شرایط حاضر اتخاذ محدودیت های شبانه سبب کاهش محسوس زنجیره انتشار بیماری کرونا خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه