اخبار داغ

عضو شورای شهر کرمانشاه انتخاب یکی از وابستگان اعضای شورا بعنوان شهردار را رد کرد

عضو شورای شهر کرمانشاه انتخاب یکی از وابستگان اعضای شورا بعنوان شهردار را رد کرد
پوریا فخری عضو شورای شهر کرمانشاه شایعات مربوط به انتخاب یکی از وابستگان اعضای شورای شهر کرمانشاه را برای انتخاب شهردار رد و گفت: با ایشان صحبت شده و عنوان کرده اند که نمی آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پوریا فخری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اعضای هیئت رئیسه هم مشخص خواهند شد.

وی شایعات مربوط به انتخاب یکی از وابستگان اعضای شورای شهر کرمانشاه را برای انتخاب شهردار رد و عنوان کرد: با ایشان صحبت شده و عنوان کرده اند که نمی آیند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: قطعا ایشان نمی آیند.

فخری افزود: در همه پارلمان ها اقلیت و اکثریت وجود دارد این شرایط در شورای شهر کرمانشاه نیز حاکم است البته در سنوات گذشته هم چنین بوده است.

وی افزود: تیم اکثریت باید اعضای هیئت رئیسه را به گونه ای انتخاب کنند که در آینده دچار مشکل نشوند و یکدست باشند زیرا تاسفانه در دوره گذشته شورای اسلامی شهر کرمانشاه هیئت رئیسه به گونه ای چینش شده بود که هیچ یک از جلسات تشکیل نمی شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: اگرچه در اصل همه اعضا با هم هستند اما برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه اختلاف نظراتی وجود دارد برهمین مبنا گروه شش و سه نفره ای تشکیل شده است.فخری خاطرنشان کرد: اعضای گروه مقابل اذعان می کنند تنها می خواهند سرپرست را انتخاب کنند در حالی که حکم سرپرست را باید رئیس شورا صادر کند اما در حال حاضر  شورای شهر کرمانشاه هیئت رئیسه ندارد پس چگونه می توان سرپرست انتخاب کرد.

وی افزود: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر کرمانشاه ابتدا هیئت رئیسه مشخص می شود بعد سرپرست را تعیین خواهیم کرد در واقع پس از تعیین اعضای هیئت رئیسه رای گیری برای انتخاب سرپرست شهرداری انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه