اخبار داغ

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مطرح کرد؛

اشتغالزایی برای بیش از ۶۰ هزار نفر با اجرای ۴۰ هزار طرح اشتغالِ اجتماع محور

اشتغالزایی برای بیش از ۶۰ هزار نفر با اجرای ۴۰ هزار طرح اشتغالِ اجتماع محور
علیرضا راشکی گفت: توانمندسازی اقتصادی از طریق اجرای ۴۰ هزار طرح اشتغال اجتماع محور با ظرفیت اشتغال ۶۰ هزار نفر یکی از اقدامات بنیاد برکت در سیستان وبلوچستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، علیرضا راشکی دقایقی قبل در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده در قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری بیش از چهار میلیون ماسک بین دانشگاه های علوم پزشکی استان، خانواده های نیازمند مبتلا به کرونا و خانواده های آسیب دیده از این بیماری و اماکن پرخطر و حاشیه شهرها توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار دست گان و لباس پزشکی در این ایام، افزود: فعال کردن پنج تیم خودرویی جهت اعلام هشدار و آگاه سازی مردم، توزیع ۵۰ هزار کیت تشخیص سریع کرونا، توزیع واکسن، برپایی ۲۰ موکب سلامت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در اماکن پرتردد مانند ترمینال، فرودگاه و حاشیه شهرها، راه اندازی سه کارگاه تولید ماسک، تولید و توزیع دستکش یکبار مصرف و محلول ضدعفونی از دیگر اقدامات به شمار می رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: توزیع ۵۰ هزار بسته بهداشتی بین پاکبانان، کودکان کار، معتادان و خانواده های مبتلا به نیازمند و ضدعفونی و گندزدایی معابر با تجهیز پنج گروه جهادی از برنامه های مهم این ستاد برای پیشگیری از ابتلا به بیماری است.

راشکی در بخش دیگر سخنان خود، ادامه داد: توانمندسازی اقتصادی از طریق اجرای ۴۰ هزار طرح اشتغال اجتماع محور با ظرفیت اشتغال ۶۰ هزار نفر یکی از اقدامات بنیاد برکت در استان است که با انعقاد تفاهم نامه با وزرات میراث فرهنگی، بانک مهر اقتصاد و اداره کل جهاد کشاورزی استان بوده است.

وی اذعان کرد:  سه هزار و ۲۲طرح عمرانی مدرسه، خانه عالم، مسجد، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس‌ و مسکن محرومین توسط این بنیاد در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان اجرا شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خاطر نشان کرد: در حوزه اجتماعی توسط بنیاد احسان نیز جهیزیه، لوازم ورزشی بین مساجد، آبرسانی و ساخت مسکن محرومین، نوشت افزار و لباس توزیع شده، همچنین در راستای مقابله با کرونا نیز اقدام به استقرار بیمارستان سیار، خرید تانک اکسیژن، توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و بیش از سه میلیون ماسک و سه هزار دوز داروی رمدیسیور کرده است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه