اخبار داغ

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار خبرداد؛

تزریق دُز اول واکسن کرونا به ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر در برخوار/ در شرایط فعلی موثرترین اقدام واکسیناسیون است

تزریق دُز اول واکسن کرونا به ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر در برخوار/ در شرایط فعلی موثرترین اقدام واکسیناسیون است
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار با بیان اینکه تا این لحظه حدود ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان برخوار دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اظهار کرد: پوشش واکسیناسیون ما در گروه سنی سالمندان حدود ۶۰ درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید علی طاووسی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار پیش از ظهر امروز در نشست خبری را خبرنگاران گفت: شهرستان برخوار از ۶ شهریور ماه در وضعیت قرمز قرار گرفت و در این شرایط موثرترین اقدام، تزریق واکسن کرونا می باشد که ان شاءالله پوشش واکسیناسیون شهرستان بالا برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی عنوان کرد: حتی زمانی که واکسیناسیون انجام شود، باز هم  نیاز است که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم.

,

طاووسی با بیان اینکه تا این لحظه حدود ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان برخوار دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اظهار کرد: پوشش واکسیناسیون ما در گروه سنی سالمندان حدود ۶۰ درصد است.

,

وی افزود: ۸ هزار و ۳۵۰ دُز واکسن نوبت دوم هم در شهرستان تزریق شده است.

,

طاووسی با اشاره به نگرانی برخی مردم درخصوص نبود واکسن ایرانی تصریح کرد: در حال حاضر واکسن ایرانی برکت موجود است و تزریق می شود.

,

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاطرنشان کرد: عمده موارد ابتلا به کرونا در شهرستان به دلیل ارتباطات خانوادگی و برگزاری دورهمی هاست.

,

سید علی طاووسی در ادامه گفت: شهرستان برخوار دارای ۶ مرکز واکسیناسیون در شهرهای دولت آباد، خورزوق، حبیب آباد، دستگرد، سین و کمشچه است که در بعضی از شهرها از جمله دولت آباد، خورزوق و دستگرد به صورت مراکز منتخب تجمعی فعالیت می کنند.

,

وی عنوان کرد: حتی در روزهای تعطیل رسمی در مرکز واکسیناسیون دولت آباد که در سالن کشتی ورزشگاه تختی انجام می شود، واکسیناسیون صورت می گیرد.

,

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد: هنگامی که شخصی تست می دهد و تست آن مثبت می شود، حتما باید مراقبت های بعدی از جمله ۱۴ روز قرنطینه را انجام دهد. متاسفانه ما بعضا در این مورد هم در شهرستان دچار مشکل هستیم و برخی از مردم رعایت نمی کنند.

,

طاووسی اظهار داشت: در طول دو ماه از پوشش ۲۰ درصدی واکسیناسیون سالمندان به ۶۰ درصد رسیدیم و این قابل تحصین است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: شخصی که واکسن زده، امکان ابتلا به کرونا را دارد اما این ابتلا او را به دلیل اینکه واکسن دریافت کرده از مرگ نجات می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه