اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در زابل:

مشکلات منطقه سیستان راه حل دارد/چشم انداز مثبتی برای سیستان وبلوچستان در نظر گرفته ایم

مشکلات منطقه سیستان راه حل دارد/چشم انداز مثبتی برای سیستان وبلوچستان در نظر گرفته ایم
سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در زابل با بیان این که مشکلات منطقه سیستان راه حل دارد، گفت: با همکاری مسئولان استانی و پشتیبانی های دولتی چشم انداز مثبتی برای سیستان وبلوچستان در نظر گرفته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در مراسم گردهمایی بسیجیان، فرماندهان پایگاه ها، حوزه های مقاومت و فرماندهان گردان های نواحی پنجگانه منطقه سیستان بیان کرد: شرایط حال حاضر سیستان در شان مردم انقلابی و ولایت مدار این منطقه نیست، به طور قطع این مشکلات راه حل هایی دارد که با برنامه ریزی صحیح می توانیم آن را مرتفع سازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: برای رفع مشکلات سیستان، راه حل های کوتاه مدت و میان مدتی لازم است که در مرحله اول باید به صورت فوریتی و اورژانسی انجام شود که سپاه آماده پشتیبانی از این مرحله است، در مرحله میان مدت نیز برنامه های ویژه ای برای منطقه سیستان خواهیم داشت که به زودی اخبار خوشی به گوش مردم در این زمینه خواهد رسید.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مقرر کرده ایم تا هر میزانی که بستر اشتغال متناسب با زیست بوم منطقه می تواند فراهم شود، تسهیلات کم بهره و بلند مدت در اختیار کارآفرینان قرار گیرد تا بخشی از موانع اشتغال از بین برود.

بسیج مستضعفین به عنوان یک تشکیلات مردمی در خدمت مردم است

وی گفت: بسیج مستضعفین به عنوان یک تشکیلات مردمی در خدمت مردم است و در سیستان با توجه به مشکلات فراوانی که وجود دارد، تمرکز خود را بر مسئله اشتغال قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: برای جوانانی که در زمینه کارگاه های زود بازده فعالیت می کنند، تسهیلات کم بهره در نظر گرفته ایم، برای حل مسئله آب نیز کمک جدی خواهیم کرد که اصلاح شیوه مصرف آب در کشاورزی نیز جزو این برنامه خواهد بود.
,
,
,
,
,
, بسیج مستضعفین به عنوان یک تشکیلات مردمی در خدمت مردم است, بسیج مستضعفین به عنوان یک تشکیلات مردمی در خدمت مردم است,
,
,
,
,

وی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن برای محرومین، فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه برای نو عروسان از دیگر برنامه های بسیج مستضعفان در منطقه سیستان است، شرایط منطقه باید در مسیری قرار گیرد تا مردم حس کنند که مشکل آنها قرار است رفع شود.

ایجاد اشتغال؛ یکی از مهمترین راه های ماندگاری مردم در روستاها

سردار سلیمانی گفت: یکی از مهمترین راه های ماندگاری مردم در روستاها ایجاد اشتغال و تبدیل روستا به قطب زنجیره تولید است، روستائیان اگر تمرکز خود را بر تولید یک محصول قرار دهند، به طور قطع تولید شکل می گیرد و با موفقیت نیز همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: با همکاری مسئولان استانی و پشتیبانی های دولتی چشم انداز مثبتی برای سیستان وبلوچستان در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/
,
,
,
, ایجاد اشتغال؛ یکی از مهمترین راه های ماندگاری مردم در روستاها, ایجاد اشتغال؛ یکی از مهمترین راه های ماندگاری مردم در روستاها,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه