اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

رئیسی بر تغییر استاندار خوزستان اصرار دارد

رئیسی بر تغییر استاندار خوزستان اصرار دارد
سیدکریم حسینی به حساسیت انتخاب استاندار خوزستان اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی در نخستین جلسه هیئت دولت اصرار داشت که استاندار خوزستان انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، درباره مطالبات مردم خوزستان از دولت سیزدهم اظهار داشت: مهم‌ترین مطالبه مردم خوزستان از دولت سیزدهم این است که مشکل کم‌آبی و ریزگردها را حل و فصل کند و نیز مدیران استانی لایق و شایسته را برای مدیریت استان خوزستان به کار گمارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی گفت: مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد قطعاً در یکی دو روز رفع نخواهد شد، اما همین که مردم احساس کنند دولت برای حل مشکلات استانشان کمر همت بسته و در تکاپوی بهبود شرایط زندگی آنهاست، موجب دلگرمی آنها می‌شود.

,

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم مسئولیت‌های سنگینی بر دوش دارد که همین مسئولیت‌ها، توقعات را از این دولت افزایش داده است. مردم خوزستان از دولت آقای رئیسی انتظار دارند که در نوسازی شبکه فاضلاب و آب‌رسانی استان خوزستان، اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و همچنی مشکلات مرتبط با حق‌آبه و انتقال آب خوزستان را برطرف کند.

,

بیکاری فزاینده در خوزستان

, بیکاری فزاینده در خوزستان, بیکاری فزاینده در خوزستان,

حسینی به بیکاری فزاینده در استان خوزستان اشاره کرد و در این رابطه افزود: صنعت کشاورزی که بخش قابل توجهی از اشتغال خوزستان را شامل می‌شود به خاطر شرایط آبی در معرض تهدید جدی قرار گرفته و اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود، قطعاً بخش قابل توجهی از کشاورزان استان، بیکار خواهند شد.

,

او ادامه داد: در کنار مشکل بیکاری باید به مشکلات دیگری مانند اپیدمی کرونا و نیز معیشت اشاره کرد که هر کدام از آنها زندگی مردم خوزستان را در شرایط سختی قرار داده است.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به حساسیت انتخاب استاندار خوزستان اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی در نخستین جلسه هیئت دولت اصرار داشت که استاندار خوزستان انتخاب شود؛ بنابراین به محض اینکه مدیری شایسته، مردمی و خستگی‌ناپذیر برای تصدی امور استانداری خوزستان شناسایی شود، معرفی و انتخاب خواهد شد.

,

حسینی اظهار داشت: خوزستان به استانداری نیاز دارد که رویه اشتباهات گذشته به خصوص اشتباهاتی که از دولت روحانی سر می‌زد را تکرار نکند و درصدد اصلاح این رویه برآید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه