اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

ترک فعل امر به معروف و نهی از منکر در برخی از دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی/ لزوم مقابله با ناهنجاری‌های ناوصله تحمیل شده

ترک فعل امر به معروف و نهی از منکر در برخی از دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی/ لزوم مقابله با ناهنجاری‌های ناوصله تحمیل شده
سردار قاسمی با بیان این‌که برخی از دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی ترک فعل یا عدم اجرای مصوبه امر به معروف و نهی از منکر را دارند، گفت: ان شاءالله در پی این تفاهم نامه برای مقابله با ناهنجاری‌های ناوصله‌ای که گاها بر اساس سهل انگاری و شاید نقشه‌های دشمن بر استان ما تحمیل می‌شود، بتوانیم مقابله خوبی داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی و دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان صبح امروز در نشست امضای تفاهم نامه کانون وکلا و دادگستری استان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، اظهار کرد: ایام اسارت آل الله و سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت عرض می‌کنم ان شاءالله عزاداری ها مورد قبول واقع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,

وی ضمن تشکر از حضور آیت الله عبادی و حمایت های همیشگی ایشان از ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای 26 دستگاه اجرای کشور وظایفی را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه اجرایی و جامعه مصوب کرده است.

,

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها این وظیفه را خوب انجام داده و برخی ها کوتاهی یا سهل انگاری کرده یا اصلا در این بخش مطلع به قانون نیستند. 

,

سردار قاسمی عنوان کرد: چندین نوبت طی سالهای گذشته به دستور آیت الله عبادی شرح وظیفه که بر عهده دستگاه‌ها است از بایگانی استخراج و ابلاغ شده است.

,

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها ترک فعل یا عدم اجرای این مصوبه را دارند که در این خصوص جلساتی با دستگاه‌ها برگزار شده که بتوانند وظیفه خودشان را انجام دهند.

,

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی همکاری خوبی با ستاد امر به معروف داشتند و امیدواریم این تفاهم نامه با توکل بر خدا و در این ماه احیای امر به معروف و نهی از منکر بهتر از گذشته ساری و جاری شود و ما بیشتر از گذشته یک جامعه ای سالم در استان خراسان جنوبی داشته باشیم.

,

سردار قاسمی گفت: ان شاءالله در پی این تفاهم نامه برای مقابله با ناهنجاری‌های ناوصله‌ای که گاها بر اساس سهل انگاری و شاید نقشه‌های دشمن بر استان ما تحمیل می‌شود، بتوانیم مقابله خوبی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه