اخبار داغ

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:

بسیج در مقابله با کرونا منتظر تصمیمات دولتی نبوده ست/ واکسیناسیون بالای ۲۰ ساله‌ها در حاشیه شهر مشهد

بسیج در مقابله با کرونا منتظر تصمیمات دولتی نبوده ست/ واکسیناسیون بالای ۲۰ ساله‌ها در حاشیه شهر مشهد
چشمی ضمن اعلام این خبر که مقادیر زیادی واکسن از سه شنبه هفته آینده وارد خراسان رضوی خواهد شد گفت: مراکز واکسیناسیون ایجاد شده آمادگی تزریق برای افراد بالای ۲۰ سال در صورت استقبال را هم داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم چشمی، سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ظهر امروز در جلسه قرارگاه مشترک (مبارزه با ویروس کرونا) سپاه امام رضا(ع) و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل حسینیه امام خمینی (ره) مشهد اظهار کرد: در اوایل شیوع ویروس کرونا گفته شده بود که این موضوعی زودگذر نیست و امروز پس از گذشت حدود دو سال هنوز چشم انداز خیلی روشنی در این زمینه وجود ندارد که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و نقطه انقطاع موضوع ویروس نامعلوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بر همین اساس تشکل های ایجاد شده در زمینه مقابله با ویروس باید مستحکم شود و در پیک های مختلف کرونا شدت و ضعف پیدا نکنند لذا باید حالت رزمایشی را حفظ کنیم.

,

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه از ابتدای ورود بسیج در مقابله با شیوع بیماری کرونا منتظر تصمیمات دولت نبودیم گفت: بسیج در حوزه های مختلف اقتصادی، رسانه ای، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی به منظور مقابله با کرونا پیش بینی داشته است.

,

وی افزود: در طرح جدید شهید سلیمانی بازنگری صورت گرفته و نقاط قوت تشدید شده است و در زمان ابلاغ، به همه اقشار بسیح نقش داده شده است تا از این ویروس عبور کنیم.

,

چشمی ادامه داد: تصور داریم اگر شیوع این بیماری کرونا بیوتروریسم نبود و قصدی در گسترش آن نبود، درسی به دشمن داد تا بتواند از این موضوع استفاده کند لذا خودمان را برای مبارزه طولانی با این ویروس مهیا کردیم و بخش های جدیدی در طرح شهید سلیمانی پیش بینی کردیم.

,

وی اقدامات خراسان رضوی در حوزه های پیشگیری، قطع زنجیره ویروس، درمان و واکسیناسیون کرونا را الگویی برای سایر استان ها دانست و افزود: در مورد حاشیه شهر مشهد پیگیری شده است و مقرر شد میانگین سنی انجام واکسن به میزان ۵ سال کاهش یابد.

,

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن اعلام این خبر که مقادیر زیادی واکسن از سه شنبه هفته آینده وارد خراسان رضوی خواهد شد تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون ایجاد شده آمادگی تزریق برای افراد بالای ۲۰ سال در صورت استقبال را هم داشته باشند.

,

وی افزود: شبکه معنوی، غیرمادی و همیشه آماده شجره طیبه بسیج به عنوان پاره تن مردم به کمک دولت آمده و دولت نیز باید این را قدر بداند و همراهی لازم را داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه