اخبار داغ

وزیر بهداشت در اردبیل مطرح کرد؛

ورود ۴۰ میلیون دوز واکسن تا پایان شهریور ماه/ بازگشایی مدارس و دانشگاه را به استانها محول می کنیم

ورود ۴۰ میلیون دوز واکسن تا پایان شهریور ماه/ بازگشایی مدارس و دانشگاه را به استانها محول می کنیم
عین‌اللهی گفت: در طی این شش روز که مستقر شدیم حجم قابل توجهی واکسن وارد شده و تا هفته آینده ۱۹ میلیون دوز وارد می شود و پیش بینی ما این است تا آخر شهریور ماه ۴۰ میلیون دوز وارد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام عین الهی در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: تنها راه علاج بیماری کرونا، واکسیناسیون است و باید تمامی جامعه واکسینه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: در طی این شش روز که مستقر شدیم  حجم قابل توجهی واکسن وارد شده  و تا هفته آینده 19 میلیون دوز وارد خواهد ؛ پیش بینی ما این است تا آخر شهریور ماه ۴۰ میلیون دوز وارد کنیم.

,

وزیر بهداشت گفت: تمامی مراکز مذهبی و مدارس برای تسهیل واکسیناسیون در کشور باید همکاری کنند.

,

وی با اشاره به اینکه  قطعا برنامه داریم تا مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شود تصریح کرد: تمامی اساتید دانشگاه واکسینه شده اند و دانشجویان از هفته آینده واکسینه می شود و بازگشایی دانشگاه ها را با توجه به میزان واکسیناسیون به استانها   محول خواهیم کرد.

,

عین الهی یاد آور شد:تعطیلی مدارس باعث تنبلی دانش آموزان شده است  و در این رابطه والدین دانش آموزان را واکسینه می کنیم ، البته واکسن های زیر 18 سال در دنیا به تازگی در حال تزریق است و ما برای ورود واکسن این سنین نیز تلاش خواهیم کرد.

,

 وزیر بهداشت تاکید کرد : بهترین واکسن  واکسن داخلی است و به سه مرکز تولید بغیر از برکت  مجوزهای لازم را داده ایم و امیدواریم پیشرفت ها لازم در این سه مرکز نیز داشته باشیم و قطعا تولید داخلی به تنهایی کافی نخواهد بود.

,

بهرام عین الهی با اشاره به ظرفیت استان اردبیل در بحث توریسم درمانی ضمن اعلام حمایت های وزارت بهداشت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، افزود: باید در این زمینه تسهیل گری لازم جهت جذب بیماران خارجی و توسعه توریسم درمانی صورت گیرد.

,

وی گفت: اجرای پرونده الکترونیک یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت است.

,

  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه