اخبار داغ

خدمت بی منت ادامه دارد؛

پیشگیری از ابتلا به کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی/ ازغربالگری و پایش زندانی ها تا تزریق واکسیناسیون

پیشگیری از ابتلا به کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی/ ازغربالگری و پایش زندانی ها تا تزریق واکسیناسیون
فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از تداوم خدمات بی منت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به همت دفاتر بسیج جامعه پزشکی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با عصرهامون با اشاره به تداوم خدمات بی منت به مردم در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این طرح در راستای مدیریت بیماری کرونا و پیشگیری از بیماری به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور به اجرا درآمد که در این طرح بسیجیان ‌و کارشناسان حوزه بهداشت با مراجعه خانه به خانه در قالب سه گروه حمایتی، مراقبتی و نظارتی اقدام به غربالگری و شناسایی سریع بیماران می کنند.

وی با اشاره به انجام تست تشخیص سریع کرونا ویروس از معتادین کمپ ترک اعتیاد محمدآباد و ویزیت رایگان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان هامون و با همت دفتر بسیج جامعه پزشکی این منطقه در راستای اجرای  طرح سردارشهید سلیمانی، افزود: از کیت‌های تشخیص سریع کرونا جهت شناسایی سریع بیماران و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا استفاده می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه استفاده از کیت‌های تشخیص سریع کرونا کمک بسیار زیادی به شناسایی سریع بیماران می‌کند، تصریح کرد: مهمترین راهکار برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه آنان به شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین شرکت نکردن در تجمعات است.

وی ادامه داد: نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نانوایی ها یکی دیگر از برنامه های نظارتی بسیج جامعه پزشکی است که در این زمینه کارشناسان با مراجعه به مراکز فوق نحوه رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بررسی کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی اقدام به تذکر و آموزش صحیح آن در راستای ریشه کنی ویروس کرونا می کنند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان در بخش دیگر سخنان خود گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه و درقالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف توسط دفاتر بسیج جامعه پزشکی در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه