اخبار داغ

با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه عمرانی در پارسیان؛ از جاده در حال ساخت پارسیان به ساحل بازدید شد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه عمرانی در پارسیان؛ از جاده در حال ساخت پارسیان به ساحل بازدید شد
فریدون همتی با حضور در شهرستان پارسیان پروژه های متعدد عمرانی را افتتاح و از جاده در حال ساخت پارسیان به ساحل بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان، فرماندار پارسیان و برخی مدیران استانی و شهرستانی، ۱۳ پروژه و طرح عمرانی در شهرستان پارسیان افتتاح و کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این حضور میدانی ۵ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان افتتاح و همچنین ۸ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

,

پروژه های افتتاحی شامل استادیوم ورزشی شهرداری پارسیان با اعتبار ۳ میلیارد تومان، مدرسه ۱۰ کلاسه شهر کوشکنار به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، توسعه معابر شهر دشتی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، گلخانه۳ هکتاری روستای بوچیر با اعتبار ۹ میلیارد تومان و دبستان ۶ کلاسه روستای بوچیر به مساحت ۴۱۳ مترمربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

,

همچنین پروژه های کلنگ زنی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان شامل ساختمان اداری و محوطه، احداث ساختمان آتش نشانی و اداری HSE، احداث و نگهداری بخشی از توسعه فضای سبز و شبکه آبیاری قطره ای، احداث ساختمان باسکول دوم، احداث بلوار اصلی سایت شهرک پردازش، اورژانس، احداث بزرگراه دسترسی صنایع، احداث ساختمان، محوطه و حصارکشی محوطه ساختمان انبار گمرک کلنگ زنی شد.

,

بازدید از بزرگترین سردخانه در حال ساخت غرب هرمزگان و چهار راه روستای خلف و اتوبان در حال ساخت پارسیان _ساحل نیز از جمله بازدید های استاندار و مسئولین شهرستان بود.

,


انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه