اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

فرار آمریکا از افغانستان نقطه عطفی در تاریخ است/ انتخاب شهردار برای حل مشکلات تسریع شود

فرار آمریکا از افغانستان نقطه عطفی در تاریخ است/ انتخاب شهردار برای حل مشکلات تسریع شود
حجت الاسلام مرتضی مطیعی با اشاره به فرار آمریکا از افغانستان گفت: فرار مفتضحانه رژیم تروریستی آمریکا پس از ۲۰ سال تخریب و جنایت از افغانستان نقطه عطفی در تاریخ خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان با اشاره به فرار آمریکا از افغانستان گفت: ۲۰ سال تخریب، آوارگی، بمباران مجالس عزا و شادی، بیوه شدن زن ها  و جنایت های آمریکا به زودی و به راحتی ترمیم نخواهد شد اما امروز با بالای ۲ هزار و ۳۰۰ کشته و ۲۵۰ میلیارد دلار هزینه و بدون نتیجه از این کشور خارج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مطیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: آمریکا پس تخریب و آسیب بسیار و بدون هیچ نتیجه‌ای از آمریکا رفت و به گفته بزرگان آمریکایی ها فرار آمریکا نقطه عطفی در تاریخ خواهد بود و قطعا ظالم به سزای اعمال خود خواهد رسید و جمهوری اسلامی حامی مردم افغانستان خواهد بود زیرا دولت ها رفتنی هستند و مردم دوستان ایران اسلامی خواهند ماند.

,

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه رهبری برای اولین بار بحث بی اعتمادی مردم را به دولت و نظام بیان کرده است تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای افزایش بی اعتمادی مردم به نظام خواهد کرد و در داخل هم وقتی مردم بی توجهی دولت سابق به مردم و مشکلات و تلاش نکردن آنان برای رفع مشکلات را میبینند بی اعتماد خواهند شد و امیدواریم تلاش های دولت مردمی جدید و یکی بودن حرف و عمل مسئولین در اعتمادسازی میان نظام و مردمی که همیشه و در همه مقاطع حامی جمهوری اسلامی بوده اند تاثیرگذار باشند.

,

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به مناسبت روز پدافند با اشاره به جایگاه با اهمیت این یگان نظامی بیان کرد: با توجه به تاکید ویژه رهبری و اهمیت والای این نیروی نظامی در ایران برای تمام آنان آرزوی سعادت داریم و امیدواریم در مسیر دفاع از جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

,

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری عقلانیت و انقلابی گری باید مکمل یکدیگر باشد زیرا انقلابی گری بدون عثلانیت بی نظمی و بی برنامگی را به همراه خواهد داشت و عقلانیت بدون انقلابی گری منجر به صلح و سازش و کدخداپرستی خواهد شد.

,

مطیعی با اشاره به وظیفه شورای شهر در استان یادآور شد: وظیفه تمام نظام انتخاب دقیق،سریع و مناسب و مسئولین است و کسی که مسئولیت انتخاب چنین جایگاه هایی را دارد باید حجت شرعی بر خود ببیند و درحوزه شهرداری و شورا نیز برخی شهرستان ها شهردار انتخاب شده اما باید دقت کرد رای مردم حجت شرعی است و باید بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی و دوستی و رفاقت شهردار انتخاب شود و از شهر های بزرگ عقب نمانده و هرچه سریعتر شهردار مرکز استان نیز انتخاب شود.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم درک میکنند که مشکلات فراوان در زمان کوتاه درست نخواهد شد اظهار کرد: وظیفه مسئولین پیگیری و تلاش بی وقفه است و مردم نیز درک میکنند که حل مشکلات زمان بر است و برای حل این مشکلات مردم همراه مسئولین خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه