اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان خبر داد؛

سرمایه‌گذاری بزرگ صنعتی در حوزه مواد غذایی با برند معروف در استان زنجان

سرمایه‌گذاری بزرگ صنعتی در حوزه مواد غذایی با برند معروف در استان زنجان
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان از سرمایه‌گذاری بزرگ صنعتی در حوزه مواد غذایی با برند معروف در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه ۴ واحد صنعتی در استان زنجان آماده بهره‌برداری بود اظهار کرد: یکی از این واحدها به بهره‌برداری رسید و در تلاش هستیم ۳ واحد باقی مانده با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه برای توسعه صنعتی و ایجاد رونق اقتصادی در استان زنجان اقدامات خوبی انجام شده و در این راستا چندین کار را همزمان پیش می‌بریم تصریح کرد: با همکاری بسیج مهندسین استان برنامه‌‌های توسعه صنعتی به صورت منسجم اجرا می‌شود.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های صنایع غذایی و خودرویی و غیره تدوین شده است ادامه داد: قرار است این برنامه‌ها تا پایان مهرماه امسال ابلاغ شود.

,

وی با بیان اینکه برای توسعه اقتصادی استان به دنبال سرمایه‌گذاریهای معتبر در استان زنجان هستیم بیان کرد: سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی برند کشور در زنجان می‌تواند در رونق اقتصادی استان کمک کند.

,

فغفوری خاطر نشان کرد: در صدد این هستیم که برندهای معتبر صنعتی را وارد استان کنیم که در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده و چندین واحد تولیدی با برند معروف کشور را وارد استان کردیم.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید براینکه یک سرمایه‌گذار در حوزه غذایی با برند معروف در استان زنجان سرمایه‌گذاری می‌کند ابراز کرد: این سرمایه‌گذار نسبت به خرید زمین اقدام کرده و تصمیم دارد سرمایه‌گذاری بالایی را در استان ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه