اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بندرپل عنوان کرد؛

جلوگیری از تخلفات و لابی‌گری‌ها مهمترین مطالبه افکار عمومی از همه مسئولان است

جلوگیری از تخلفات و لابی‌گری‌ها مهمترین مطالبه افکار عمومی از همه مسئولان است
شیخ بازماندگان گفت: مهمترین مطالبه افکار عمومی از مسئولان و منتخبان خود در کشور، شهرها و روستاها جلوگیری از تخلفات و لابی‌گری‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندر پل در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: افکار عمومی مطالباتی دارند و آگاهی داشتن مسؤولان و مـدیران به جایگاه و نقش مهمشان یکی از آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

بازماندگان با بیان اینکه این طبیعی است که اختلاف نظرهایی میان مسئولان با سایر نـهادها و سـازمانهای شهری وجود داشته باشد، افزود: اما سلیقه ای عمل کردن به نفع مردم و ولی نعمتان ما نیست.

,

وی ادامه داد: از دیگر موضوعاتی که افکار عمومی انتظار دارند این هست که دولتمردان جدید و پارلمان‌های محلی در جهت رفع مشکلات اساسی مردم و مهم تر از آن در رفع لابی گری ها اقدام موثر و عملی انجام دهند.

,

امام جمعه بندر پل با اشاره به اینکه نباید هیچ مسئولی خود را وام‏دار برخی از افرادسودجو بداند، گفت: چرا که اگر چنین بشود قطعا ارتباط مؤثر و مفید با اکثریت جامعه دچار خدشه خواهدشد که نتیجه ای جز تفرقه و عدم پیشرفت به دنبال نخواهد داشت.

,

بازماندگان اظهار کرد: یکی از نهادهای مهم و اساسی که می تواند به رشد و بالندگی جامعه کمک کند پارلمان‌های محلی و یا همان شوراهای شهر و روستا هستند.

,

وی ابراز کرد: بایست فـرهنگ سازی کـافی به منظور آشنایی شـهروندان، کارشناسان و مـسؤولان با وظایف و اختیارات شوراها تلا‌ش بیشتری شود تا مردم و شوراها با وفاق بیشتری در کنارهم جهت خدمت رسانی بیشتر قرار گیرند.

,

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: فراهم نـبودن بـستر مناسب و زیرساخت های کافی برای فعالیت شوراها و ضعف و کمبود اطلاعات اعضا شوراها در فـرآیند تـصمیم گیری و تـصمیم سازی خلاقیت و نوآوری آنـها را بـه شدت کاهش داده است.

,

بازماندگان تاکید کرد: مهمترین مطالبه افکار عمومی از مسئولان و منتخبان خود در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها حفظ سلامت مالی و جلوگیری از تخلفات و لابی‌گری ها است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزش و اهمیت روز افزون نقش مردم در اداره جوامع و رشد نظام های مردم سالار گفت: شوراها به عنوان حلقه واصله بین مردم و مدیران شهری تلقی و باعث می شود مشارکت همه جانبه شهروندان در امر مدیریت شهری فراهم شود.

,

امام جمعه اهل سنت بندرپل با بیان اینکه توصیه ای که به همه عزیزان مسئول دارم این است که خود را خادم و نوکر ملت بدانید و روحیه ی نوکری را در خود احیا کنید، خاطرنشان کرد: در جهت خدمت رسانی به مردم از بزرگان دین الگو برداری کنید و از تفرقه و جدایی به شدت پرهیز کرده و با اتحاد و مشورت بهترین ها را برای آخرت خودتان فراهم نموده و برای مردم هم به تأسی از بزرگان دین ممتاز ترین خادم باشید که اگر چنین شود قطعا رضایت خداوند و مردم را به دست خواهید آورد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه