اخبار داغ

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی خبر داد؛

درگاه سرمایه‌گذاری خراسان شمالی به زودی رونمایی می‌شود/ ۴۳ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری بی نام آماده معرفی به سرمایه گذاران

درگاه سرمایه‌گذاری خراسان شمالی به زودی رونمایی می‌شود/ ۴۳ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری بی نام آماده معرفی به سرمایه گذاران
سیدعلی میرکریمی با اعلام اینکه درگاه سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی به زودی رونمایی می شود، گفت: در این درگاه ۴۳ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری بی نام برای معرفی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بارگذاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی میرکریمی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: ۸۵ طرح سرمایه گذاری بی نام به ارزش سرمایه گذاری ۴۳ هزار میلیارد ریال در درگاه سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی بارگذاری شد.

میرکریمی عنوان کرد: این طرح های سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، معدن،کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی، میراث فرهنگی، گردشگری انرژی خورشیدی و امور شهری هستند.

وی افزود: برای این ۸۵ طرح سرمایه گذاری بی نام ۳۰۲ هکتار زمین در استان جانمایی شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: استعلامات ۲۵ گانه، مصوبه کارگروه زیربنایی استان، مصوبه تغییر کاربری زمین ها اخذ شده اند و بیشتر بانک های خصوصی و دولتی استان برای اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران به پای کار دعوت شده اند.

وی خاطر نشان کرد: محل تامین تسهیلات بانکی، اعتبارات داخلی بانک ها همچنین تسهیلات یارانه دار ۱۸ درصد و تسهیلات یارانه دار اشتغال روستایی خواهند بود.

میرکریمی با بیان اینکه این طرح ها با هدف معرفی و جذب سرمایه گذاران ایرانی و خارجی در درگاه سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی که دو زبانه ( فارسی و انگلیسی) است، بارگذاری شده اند، یادآورشد: شیوع بیماری کرونا، برگزاری همایش به منظور معرفی این طرح ها به سرمایه گذاران  و رونمایی از این درگاه را به تاخیر انداخت.

وی اعلام کرد: به زودی این درگاه رونمایی می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیرساخت ها برای اطلاع رسانی و معرفی این طرح ها از فضای مجازی به مخاطبان داخل و خارج از کشور در حال آماده سازی است.

وی همچنین افزود: طرح های بارگذاری شده از طریق صدا و سیمای ملی و استانی، سایت های اصلی دستگاه های اجرایی استان و مکاتبه با وزارتخانه های مرتبط معرفی و اطلاع رسانی خواهند شد.

میرکریمی در بخش دیگری از سخن خود به ۳۰ طرح دولتی ناتمام عمرانی استان نیز اشاره و اعلام کرد: این ۳۰ طرح به منظور جذب سرمایه گذاران با هدف تکمیل و بهره برداری از طریق درگاه سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی معرفی می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه