اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در حاشیه بازدید از مراکز درمانی ملایر:

همدان جزو استان‌های برتر کشور در امر واکسیناسیون است/تقدیر از کادر درمانی و اجرای طرح شهید سلیمانی

همدان جزو استان‌های برتر کشور در امر واکسیناسیون است/تقدیر از کادر درمانی و اجرای طرح شهید سلیمانی
سردار مهدی فرجی در حاشیه بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون شهرستان ملایر با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از بیمارستان‌های سطح استان اظهار داشت: در مدت ۱۸ماه به صورت مستمر از بیمارستان‌ها و روند اجرای طرح شهید سلیمانی بازدید کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در حاشیه بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون شهرستان ملایر با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از بیمارستان‌های سطح استان اظهار داشت: در مدت ۱۸ماه به صورت مستمر از بیمارستان‌ها و روند اجرای طرح شهید سلیمانی بازدید کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به بازدید از امام حسین (ع)، مهر، غرضی و بخش‌های کرونا در این بیمارستان‌ها گفت: بیماران و همراهان بیماران از مجموعه کادر درمان در طول بازدید اعلام رضایتمندی کردند و قدردان زحمات این عزیزان بودند.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در سطح بیمارستان‌های ملایر رسیدگی‌های بهداشتی و درمانی بسیار خوب بود، گفت: با توجه به عیادتی که از بیماران کرونایی در سطح بیمارستان‌های ملایر داشتم رضایتمندی از کادر درمان دیده شد که این برای ما ارزشمند است.

,

وی افزود: کادر درمان تمام تلاش و جدیت خود را به کار می‌برد و در شرایط سخت از بیماران مراقبت می‌کنند؛ در هفته‌های گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال عبور از این شرایط هستیم.

,

سردار فرجی گفت: کادر درمان با وجود خستگی همچنان مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم حضور دارند و شبانه‌روز از بیماران پرستاری می‌کنند که این ایثار و از خودگذشتگی ارزش والایی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه نسبت به کادر درمان باید رسیدگی شود، بیان داشت: همه ما قدردان مجموعه پرسنل بیمارستان‌ها بوده و در کنار کادر درمان هستیم.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: طرح سردار شهید سلیمانی در ملایر به خوبی در حال اجرا است و مجموعه واکسیناسیون در شهرستان رکورد خوبی دارد.

,

وی با بیان اینکه در مجموعه استان همدان نیز واکسیناسیون حرکت خوبی داشته است، ابراز داشت: با پیگیری‌های انجام شده امید است در کشور هم پیشرو باشیم.

,

سردار فرجی گفت: همدان در کشور جزء استان‌های برتر در امر واکسیناسیون بوده و این مهم از تلاش کادر درمانی و طرح شهید سلیمانی است.

,

وی ادامه داد: مجموعه بسیج نیز در کنار کادر درمان تلاش شبانه‌روزی دارد و امیدواریم تا پایان شهریور جامعه هدف را واکسیناسیون کنیم و برای بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس آماده شویم.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در سطح شهرستان مشکل واکسن نداریم، افزود: از مردم درخواست می‌کنیم برای ایمن‌سازی جامعه همکاری کنند.

,

وی گفت: در شهرستان ملایر سه مرکز واکسیناسیون به همت بسیج و سپاه ایجاد شده که امید است در روند واکسیناسیون سرعت بیشتری ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه