اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

۴ وزارتخانه درصدد اجرای قانون جهش تولید مسکن هستند

۴ وزارتخانه درصدد اجرای قانون جهش تولید مسکن هستند
اسماعیل حسین زهی گفت: چهار وزارت صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، اقتصاد و وزارت نفت درصدد اجرای قانون جهش تولید مسکن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به تصویب قانون جهش تولید مسکن که بر مبنای آن باید سالانه یک میلیون واحد مسکن ساخته شود و در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد در هفته جاری کمیسیون عمران مجلس جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد کرد با این موضوع که قانون مذکور کی عملیاتی می شود.

وی افزود: در طرح مذکور زمین به صورت رایگان و با قیمت تمام شده در اختیار نیازمندان قرار می گیرد و متقاضیان این واحدها موظف هستند ۲۰درصد هزینه را به عنوان آورده از درآمدهایشان پرداخت کنند.

حسین زهی گفت: چهار وزارت صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، اقتصاد و وزارت نفت درصدد اجرای قانون جهش تولید مسکن هستند.

وی با ابراز امیدواری به منظور قابل اجرایی شدن قانون مذکور عنوان کرد: رئیس جمهور هم پیگیر این موضوع است و جز شعارهای تبلیغاتی وی هم بوده همچنین وزیر اقتصاد در کمیسیون تخصصی و در صحن مجلس برای تحقق این رویکرد، اعلام آمادگی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با اجرای قانون جهش تولید مسکن بتوانیم از افزایش قیمت هایی که به صورت حباب رشد کرده، جلوگیری کنیم و وضعیت بنگاه های اقتصادی که قبلا در معاملات، بر روی مسکن سرمایه گذاری می کردند و آن را به عنوان دارایی ثابت برای خود لحاظ می کردند با موضوع پرداخت مالیات خانه های خالی ساماندهی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه