اخبار داغ

گرهی که باید باز شود؛

حال ناخوش مجتمع ۳۷۵ واحدی ثبت احوال کشور در ماهدشت کرج/ از فقدان انشعاب برق و گاز تا تخلیه نخاله های ساختمانی در محل!

حال ناخوش مجتمع ۳۷۵ واحدی ثبت احوال کشور در ماهدشت کرج/ از فقدان انشعاب برق و گاز تا تخلیه نخاله های ساختمانی در محل!
ماهدشت یکی از مناطق جنوب کرج است که نامش در رسانه ها با مشکلات مسکن مهر ناتمام، دپوی زباله و... گره خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ماهدشت یکی از مناطق جنوب کرج است که نامش در رسانه ها با مشکلات مسکن مهر ناتمام، دپوی زباله و... گره خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حال ناخوش این منطقه حتی طی سال های گذشته از برنامه های تلویزیونی نیز پخش شد و مردمش را تا حدودی امیدوار کرد که از سوی مسئولین شهری و استانی دیده شوند!
,
 
,
اما گویا سایه کمبودها و بی توجهی ها قصد ندارد از سر ماهدشت کم شود  چرا که این بار صدای گلایه ساکنان مجتمع ۳۷۵ واحدی ثبت احوال کشور را از ماهدشت می شنویم! صدایی که از فقدان  برق و گاز خبر می دهد.
,
 
,
"ابراهیم قیاسی" یکی از ساکنان این مجتمع در گفت و گو با خبرنگار تیتریک، گفت:  اکنون ۵۰ خانوار  در مجتمع ثبت احوال ساکن هستند که  از نبود کمترین امکانات اولیه رنج می برند.
,
 
,
وی افزود: اینجا با وجود نبود گاز زنان سالمندی که به تنهایی زندگی میکنند  توان جابجایی کپسول گاز را ندارند و به شدت در مضیقه هستند.
,
 
,
 این شهروند خاطر نشان کرد:  یک سری مسائل حقوقی و کارشکنی های برخی از مسئولین پروژه و پیمانکاران موجب بروز این کاستی ها و فقدان برخورداری ساکنان از انشعاب برق و گاز  شده است.
,
 
,
قیاسی ادامه داد: این مجتمع در شهر دارای برق و گاز ساخته شده و رفع این مشکل تنها عزم جدی و نگاه ویژه مسئولین شهری و استانی را می طلبد.
,
 
,
وی می گوید؛ ما تاکنون با تخلیه نخاله های ساختمانی در محل سکونتمان کنار آمدیم اما انصافا تحمل نداشتن برق و و گاز  با وجود نزدیک شدن به فصل سرما بسیار طاقت فرساست.
,
 
,
حال با وجود این گلایه ها و رنجی که ساکنان مجتمع ثبت احوال ماهدشت کرج از این کمبودها تحمل می کنند، باید دید با انتشار این گلایه ها آیا مسئولین به احوال ناخوش ساکنان‌ این مجتمع رسیدگی می کنند یا خیر!
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه