اخبار داغ

مدیرکل اوقاف استان خبرداد؛

توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی در گلستان

توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی در گلستان
حجت الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: در چهاردهمین دوره رزمایش مواسات و کمک مومنانه سازمان اوقاف و امور خیریه در استان گلستان هشت هزار بسته معیشتی در ماه محرم و صفر با اولویت اقشار نیازمند توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از گلستان ما، حجت الاسلام روح الله سلیمانی‌فرد پیش از ظهر امروز درحاشیه چهاردهمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه سازمان اوقاف اظهار کرد: در راستای لبیک به مقام معظم رهبری و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان چهاردهمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان در سراسر کشور در استان گلستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در این مرحله از رزمایش هشت هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان در ماه محرم و صفر با اولویت اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

,

سلیمانی‌فرد بیان کرد: همچنین در آستانه سال تحصیلی جدید یک هزار بسته شامل کیف و نوشته ابزار ایرانی و اسلامی تهیه شده که با اولویت مناطق محروم استان بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: به برکت وقف و همکاری دستگاه‌های فرهنگی امیدواریم بتوانیم روز به روز از مشکلات استان گلستان با اینگونه اقدامات بکاهیم.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه