اخبار داغ

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

تنظیم بودجه ۱۴۰۱ بر اساس دو مولفه/ اولویت سال بعد تاکید بر رشد اقتصادی است

تنظیم بودجه ۱۴۰۱ بر اساس دو مولفه/ اولویت سال بعد تاکید بر رشد اقتصادی است
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه،‌ در برنامه ۱۴۰۱ تأکید اصلی بر تحقق رشد اقتصادی است، گفت: تنظیم بودجه ۱۴۰۱ بر اساس مقتضیات کشور، اسناد بالادستی و توجه ویژه به برنامه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در اولین نشست مجازی با روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها گفت:  منابع طبیعی فراوان، افراد تحصیل کرده و جوان می توانند در وضعیت اقتصادی کشور تحول اساسی ایجاد کنند لذا باید از جوانان برای تحول اقتصادی در کشور استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: تنظیم بودجه ۱۴۰۱ بر اساس مقتضیات کشور، اسناد بالادستی و توجه ویژه به برنامه خواهد بود. بودجه، شکل دهنده اقتصاد و ضمانت کننده اهداف عالی کشور است، فرمایشات مقام معظم رهبری و اسناد بالا دستی، تاکید بر تغییر ساختار و اثربخش کردن بودجه دارند. لذا ادامه روند فعلی به مصلحت کشور نیست و باید در ساختار بودجه بازنگری شود.
,
 
,
به گفته میرکاظمی،‌ شروع دولت سیزدهم بهترین فرصت است تا ایده‌های منطبق بر اسناد را به روش های اجرایی تبدیل کنیم. در برنامه ۱۴۰۱ تأکید اصلی بر تحقق رشد اقتصادی است و سهم هر یک از بخش ها را مشخص و برای آن منبع درنظر می گیریم بطوری که قابل رصد و متضمن تحقق اهداف عالی اقتصاد باشد.
,
 
,
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولویت اول کشور اصلاح و تثبیت اقتصاد است؛ حتما باید به گونه ای حرکت کنیم که فشار زندگی مردم کمتر شود. باید درآمد خانوار را بالا ببریم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه