اخبار داغ

گزارش/

جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی

جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی
چهاردهمین دوره رزمایش کمک مؤمنانه با عنوان شمیم حسینی پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان اوقاف، وزیر ارشاد و امام جمعه موقت شهرری در حرم مطهر حضرت شیخ صدوق(ره) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در جریان چهاردهمین دوره رزمایش شمیم حسینی که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار شد، از غرفه‌های مستقر در حرم حضرت شیخ صدوق (ره) بازدید کرد. این غرفه‌ها شامل کمک‌های مؤمنانه در حوزه تأمین بسته‌های معیشتی و تأمین تخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌هاست که سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جهت کمک به محرومان و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تأمین کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, وزیر,

جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی

, جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی,

گفتنی است؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از این غرفه‌ها به همراه حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام شاهچراغی امام جمعه موقت شهرری به غبارروبی مضجع مطهر حضرت شیخ صدوق (ره) پرداخت.

, وزیر,

جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی

, جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی,

جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی

, جزئیات چهاردهمین رزمایش شمیم حسینی,

اسماعیلی: امام‌زادگان قطب‌های فرهنگی جامعه هستند

, اسماعیلی: امام‌زادگان قطب‌های فرهنگی جامعه هستند , اسماعیلی: امام‌زادگان قطب‌های فرهنگی جامعه هستند ,

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: این همایش به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است. امام‌زادگان محل اقبال مراجعه مردم و قطب‌های فرهنگی جامعه هستند و از این ظرفیت معنوی و فرهنگی به خوبی برای جلب کمک‌های مردمی و مواسات استفاده شده است.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز هم این رزمایش در ایام ماه محرم در حال برگزاری است و اقدام شایسته‌ای محسوب می‌شود که برای تقدیر از این فعالیت‌ها در حرم مطهر حضرت شیخ صدوق (ره) حضور پیدا کرده‌ایم و امیدواریم که این حرکت‌ها ادامه پیدا کند.

, وزیر, محرم,

حجت‌الاسلام خاموشی: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان توزیع شد

, حجت‌الاسلام خاموشی: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان توزیع شد, حجت‌الاسلام خاموشی: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان توزیع شد,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در حاشیه برگزاری همایش شمیم حسینی در آستان شیخ صدوق شهرری در جمع خبرنگارن گفت: چهاردهمین دوره طرح شمیم حسینی ویژه رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات توسط سازمان اوقاف و امور خیریه از محل عمدتا کمک‌های مردمی و درآمد بقاع متبرکه و موقوفاتی که نیات منطبق دارد، برگزار شد.

,

وی افزود: در طی این چهارده دوره بسته‌های معیشتی به ارزش نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان در میان نیازمندان توزیع شده همچنین در این دوره هم ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان تهیه شده و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

,

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر تداوم این مسیر توسط سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: یکی از وظایف به ذات این سازمان این است که در طرح‌های این سازمان کمک‌های مؤمنانه پرچمدار باشد.

,

خاموشی با تقدیر از مردم خیر و نوعدوست کشور بیان کرد: مردم به پیام رهبر انقلاب در این دوسال شیوع کرونا لبیک گفتند و مسیر را برای نهادهایی همچون اوقاف و امور خیریه هموار کردند و اگر نبود تشویق و ترغیب آنها ما در این نقطه قرار نداشتیم.

, کرونا,

وی همچنین از توزیع ۷۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش نزدیک به ۷ و نیم میلیارد تومان در چهارمین دوره توزیع بسته‌های تحصیلی در آستانه ماه مهر در سراسر کشور همزمان با این رزمایش خبر داد.

,

خاموشی با تاکید بر ضرورت تسریع در واکسیناسیون عمومی مردم و به ویژه دانش آموزان به جهت بازگشایی مجدد مدارس و حضور آنها در کلاس‌های درس، از مردم خیر خواست به همنوعان نیازمند خود توجه ویژه داشته باشند و این مسیر را با همراهی نهادهایی همچون اوقوف طی کنند چراکه یکی از مسیرهای بهشتی شدن عبودیت حق و خدمت به خلق است.

,

توزیع ۲ میلیون بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان اوقاف

, توزیع ۲ میلیون بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان اوقاف, توزیع ۲ میلیون بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان اوقاف,

یادآور می‌شود؛ ۱۴ دوره رزمایش کمک مؤمنانه توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده که در چهاردهمین دوره آن با عنوان رزمایش شمیم حسینی ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان تهیه و توزیع می‌شود. در مجموع طی این ۱۴ دوره دو میلیون بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان و ۳۵ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هفت و نیم میلیارد تومان در سراسر کشور توسط بقاع متبرکه با تولیت سازمان‌های اوقاف و امور خیریه استان‌های کشور توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه