اخبار داغ

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

حمایت ۲۷ میلیارد ریالی برای جبران هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج و خاص

حمایت ۲۷ میلیارد ریالی برای جبران هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج و خاص
حسینی با بیان اینکه سه هزار و ۲۲۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: از ابتدای امسال ۲۷ میلیارد ریال برای درمان این بیماران هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، سید رضا حسینی در جمع خبرنگاران گفت: ۴۳ هزار و ۱۳۱خانوار معیشت‌بگیر و تبصره ۱۴ تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی هستند و خدمات حمایتی در زمینه‌های اشتغال، مسکن، جهیزیه، معیشت، فرهنگی و درمانی به آنان ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر سه هزار و ۲۲۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد هستند و این نهاد با در نظر گرفتن یک بسته بیمه مکمل توانسته است بسیاری از هزینه‌های درمانی آنان را تامین کند.

,

وی با بیان اینکه برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران نیازمند کمک‌های خیران هستیم، عنوان کرد: از ابتدای امسال ۲۷ میلیار ریالی برای ارایه خدمات حمایتی و درمانی بیماران صعب‌العلاج و خاص در استان از سوی این نهاد هزینه شده است.

,

حسینی ادامه داد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت، با برنامه ریزی های صورت گرفته شده، هزینه های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا ۱۰۰ درصد در بخش بستری و در بحث هزینه های دارو تا ۹۵ درصد تامین می شود.

,

حمایت کمیته امداد از ۴ هزار کودک مبتلا به سوءتغذیه

, حمایت کمیته امداد از ۴ هزار کودک مبتلا به سوءتغذیه,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی چهار هزار کودک زیر سن پنج سال از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان گفت: همچنین هزار و ۵۰۰ مادر باردار و شیرده از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار هستند.

,

وی تصریح کرد: با شناسایی و معرفی کودکانی که به سوء تغذیه مبتلا هستند سبدهای غذایی که به صورت کارت اعتباری در نظر گرفته شده در اختیار خانواده ها قرار داده می شود و آنان می توانند اقلام مورد نیاز را از فروشگاه های منتخب خریداری کنند.

,

اهدای ۱۸۵ سری جهیزیه بین نوعروسان مددجو کمیته امداد

,

حسینی از اهدای ۱۸۵ سری جهیزیه به ارزش۳۰ میلیار ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این راستا پنج قلم کالای اساسی برای شروع زندگی به این زوجین داده می شود که زندگی مشترک خود را آغاز کنند. 

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در این مدت چهار هزار و ۵۰۰ کولر در مجموع به ارزش ۱۸۹ میلیارد ریال در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

,

وی افزود: در طی پنج ماهه نخست سال جاری تعداد هزار و ۳۸۹ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال از خدمات بیمه تامین اجتماعی کمیته امداد استان برخوردار شده اند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه