اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

روزانه ۴۰۰ تست کرونا در بروجرد انجام می‌شود

روزانه ۴۰۰ تست کرونا در بروجرد انجام می‌شود
ثروتی با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ تست کرونا در بروجرد انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بروجرد بستری و تحت درمان قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین ثروتی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در شهرستان بروجرد ابتلا و بستری بیماران کرونایی هنوز به مرحله ثبات نرسیده و این در حالیست که ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در حال حاضر ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های بروجرد بستری و تحت درمان قرار دارند که خدمات درمانی و دارویی به آنها ارائه می شود.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: روزانه حدود ۴۰۰ تست کرونا در بروجرد انجام می شود که می طلبد رعایت دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شرایط این بیماری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

,

ثروتی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ هزار دوز واکسن کرونا در بروجرد تزریق شده است، عنوان کرد: با توجه به مراکز تجمیعی و سایر مراکز در نظر گرفته شده در صورت تامین واکسن، آمادگی تزریق روزانه چهار هزار دوز واکسن وجود دارد.

,

وی بیان کرد: در این پیک از بیماری، بخش هایی به عنوان بستری موقت ایجاد شد تا بیمارانی که شرایط بهتری دارند بتوانند روزانه به این مرکز مراجعه و خدمات لازم را دریافت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه