اخبار داغ

ملی پوش اسکیت:

قله آرزوهایم؛ حضور در مسابقات جهانی است/شکست در مسابقات من را دلسرد نکرد

قله آرزوهایم؛ حضور در مسابقات جهانی است/شکست در مسابقات من را دلسرد نکرد
کوثر حیدریان ملی پوش اسکیت استان سمنان گفت: اولویت اصلی من حضور در مسابقات جهانی و آسیایی است و برای عبور از این پیچ تمام تلاش خود را خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ ورزش برجنبه های گوناگون زندگی فرد اثر می گذارد، ازیک سو قدرت  و توانایی جسمانی ورزشکار را افزایش می دهد و ازسوی دیگر به تعادل جسم و جان می انجامد و در نهایت انسان را برای دستیابی به مدارج کمال یاری می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

لذا در مجموع باید گفت فواید ورزش به قدری زیاد است که در یک مطلب کوتاه نمی‌گنجد و اگر بخواهیم در یک کلام آن را خلاصه کنیم باید گفت ورزش موجب می شود تصوربهتری از خودمان داشته باشیم.

,

کوثر حیدریان از جمله ورزشکاران  سمنانی است که از کودکی با الگو گرفتن از خواهر خود در رشته ورزشی اسکیت ورود پیدا کرد و تا به این زمان مدال های زیادی را کسب نموده است.

,

حیدریان ملی پوش اسکیت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص فعالیت های خود در این رشته ورزشی، گفت: الگوی من در این رشته ورزشی خواهر بزرگ ترام بوده واز کودکی در این رشته فعالیت می کردم و از آنجایی که به این رشته علاقه مند بودم پیگیر شده و به این مرحله دست یافته ام.

,

این ملی پوش اسکیت استان با اشاره به حمایت های بسیاری زیاد از سوی خانواده خود، اذعان کرد: خداوند را شاکر هستم که تاکنون با حمایت های خوب خانواده  به این سطح  ازموفقیت در این  رشته ورزشی دست یافته  ودریک بازه زمانی  به دلیل نداشتن امکانات مناسب در هفته چندین بار با خانواده برای تمرین به استان تهران سفر می کردم.

,

حیدریان با بیان اینکه در مسابقات بین المللی و کشوری زیادی شرکت کرده است، افزود: در مسابقات مختلفی در کشور مقامات اول تا سوم را کسب نموده ام ودر مسابقات های بین المللی  فرانسه نیز مقام 24 ام را کسب کرده ام.

,

وی با اشاره به حضور خود در سال های 89 و97 در تیم ملی، بیان کرد: در این سال ها در انتخابیه تیم ملی حضور داشته ودر اوایل کار در کودکی نیز یک بار دیگر هم در انتخابیه تیم ملی دعوت شده بودم.

,

حیدریان در خصوص فعالیت ورزشی خود در ایام کرونا، خاطر نشان کرد: درمدت کوتاهی در ایام کرونا فعالیت های ورزشی را حذف کرده  ، اما بلا فاصله با قدرت به تمرین کردن درفضا های باز بازگشته وخود را برای مسابقات آماده نمودم.

,

ملی پوش اسکیت استان سمنان با اشاره به اینکه جز ورزش برای فعالیت دیگر وقت نمی گذارم، افزود: تمام فعالیت های خود را منوط به رشته ورزشی مورد علاقه ام کرده ام  و تمام تلاشم بر این است که راهی را که در این ورزش شروع کرده ام به نقطه مطلوبی برسانم.

,

وی هدف خود را در اوایل کار حضور در تیم ملی دانست، و عنوان کرد: در زمان گذشته اولویت اهدافم حضور در تیم ملی بوده والان هدف اصلی من حضور در مسابقات جهانی و آسیایی است و شبانه روز در حال تمرین هستم که بتوانم در این راه پر پیچ و خم موفق باشم.

,

حیدریان با اشاره به برنامه های آینده خود در قهرمانی لیگ استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری لیگ قهرمانی استان وانتخاب نفرات برتر برای مسابقات کشوری هدف کوتاه مدت من در حال حاضر حضور در مسابقات کشور است.

,

ملی پوش استان سمنان با بیان اینکه هیچ زمانی شکست موجب دلسردی من نشده است،تصریح کرد: چندین بار شده است تا فینال مسابقات رفته ام ولی بدلیل یک خطای کوچک از مسابقات حذف شدم اما این باعث نا امیدی من نشده و در ادامه تلاش کردم که با قدرت بیشتری این کار را ادامه بدهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه