اخبار داغ

پیشنهاد گزینه تصدی استانداری فارس زیر ذره بین؛

تلاش نمایندگان فارس برای پیشنهاد گزینه شایسته استانداری/ جوان گرایی در انتخاب مدیران مدنظر قرار گیرد

تلاش نمایندگان فارس برای پیشنهاد گزینه شایسته استانداری/ جوان گرایی در انتخاب مدیران مدنظر قرار گیرد
سخنگوی مجمع نمایندگان فارس گفت: جمع بندی خاصی برای پیشنهاد تصدی استانداری از سوی نمایندگان هنوز رخ نداده و اکنون در حد نظرسنجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، این روز ها در فضای مجازی بررسی گزینه پیشنهادی جایگاه استانداری فارس از سوی نمایندگان استان حسابی داغ شده و با اعلام آماری غیر رسمی اسامی افرادی صاحب نام در حال منتشر شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
فرهاد طهماسبی سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: قاعدتا وزارت کشور برای انتخاب مدیران استانی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشورت می گیرد در همین راستا وزیر کشور به نمایندگان استان فارس نیز برای مشورت و معرفی افرادی توانمند در خواست کردند لذا نمایندگان نیز در حال بررسی هستند که افرادی توانمند، باتجربه و با تخصص را معرفی کنند. 
,
 
,
سخنگوی مجمع نمایندگان فارس با تاکید براینکه انتخاب مدیران و مسئولان با خود وزیر کشور است، خاطرنشان کرد: شاید افرادی که از سوی نمایندگان معرفی می شوند، مطابق معیار های مدنظر وزیر نباشد بنابراین باید به این موضوع توجه کرد.
,
 
,
طهماسبی در پاسخ به پرسش خبرنگار شیرازه مبنی بر ملاک های بررسی گزینه استانداری گفت: ملاک خیلی خاصی از سوی نمایندگان مدنظر نیست و بر اساس تخصص، سوابق و تجربه گزینه های مطرح شده بررسی می شوند تا در پایان فردی شایسته که بتواند استان پهناور فارس را اداره کند، معرفی شود.
,
 
,
 
,
نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمع بندی خاصی هنوز رخ نداده و اکنون در حد نظرسنجی است، اضافه کرد: امیدواریم که در نهایت گزینه ای مناسب برای استان فارس توسط وزیر کشور انتخاب شود.
,
 
,
آیا "جوان گرایی" در انتخاب استاندار رقم خواهد خورد؟
, آیا "جوان گرایی" در انتخاب استاندار رقم خواهد خورد؟,
 
,
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، استاندار نماینده عالی دولت در هر استانی بوده و دارای اختیارات بسیاری است که با ایفای نقش مناسب می تواند پیشرفت و توسعه همه جانبه استان را رقم بزند لذا با این تفاسیر می توان به نقش مهم این جایگاه پی برد. 
,
 
,
استان فارس با توجه به وسعت و جغرافیای خود در کشور دارای اهمیت بسیاری است و در همه ابعاد به ویژه کشاورزی، صنعت و... نقشی استراتژیک را دارد اما همواره در سطح مدیریت ارشد روی ثبات را به خود ندیده به گونه ای که بر اساس آمارها، این استان مهم، بیشترین تغییرات سطوح مدیریتی را طی سال های اخیر تجربه کرده است.
,
 
,
رهبر معظم انقلاب چند سالی است که بر جوانگرایی در بدنه دولت تاکید ویژه دارند و در بیانیه گام دوم خود نیز به آن اشاره می کنند.
,
 
,
شیرازه نیز طی یادداشت اخیر خود با عنوان " وزیر محترم کشور ولایتمداری را در سخنرانی خلاصه نکنید/ جوانان را دریابید" بر لزوم جوان گرایی تاکید کرده و آن را به مقامات دولت سیزدهم یادآور شده است.
, شیرازه نیز طی یادداشت اخیر خود با عنوان " وزیر محترم کشور ولایتمداری را در سخنرانی خلاصه نکنید/ جوانان را دریابید" بر لزوم جوان گرایی تاکید کرده و آن را به مقامات دولت سیزدهم یادآور شده است.,
 
,
وزیر کشور نیز طی مدت گذشته اعلام کرده که شایستگی و توانمندی مهم ترین معیار وی برای انتخاب مدیران است.
,
 
,
در نهایت باید به نمایندگان استان فارس، سیاسیون و کسانی که نقشی در این استان مهم ایفا می کنند باید یادآور شد که فارس دارای جوانانی توانمند، باهوش، مستعد است لذا باید در کنار تخصص، جوان گرایی را مدنظر قرار داد.
,
 
,
حال باید دید که ولایت مداری تا چه حد تحقق خواهد یافت و آیا گزینه ای جوان و با تخصص برای استان فارس انتخاب می شود؟
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه