اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

برترین‌های جشنواره شهید رجایی گلستان معرفی شدند/ کسب رتبه نخست توسط اداره کل هواشناسی

برترین‌های جشنواره شهید رجایی گلستان معرفی شدند/ کسب رتبه نخست توسط اداره کل هواشناسی
عابدی گفت: براساس ارزیابی شاخصه های اختصاصی و عمومی اداره کل هواشناسی گلستان، استاندارد و اقتصاد و دارایی سه دستگاه اجرایی جشنواره شهید رجایی گلستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، قدرت الله عابدی پیش از ظهر امروز در آیین تقدیر از دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی در سال 1400  اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور و بخش نامه سازمان اداری و استخدامی سومین جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان در سال 1400 با موضوع تقدیر از دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  ادامه داد: براساس ارزیابی های انجام شده اداره کل هواشناسی گلستان، استاندارد و اقتصاد و دارایی سه دستگاه اجرایی برتر استان انتخاب شدند که بیشترین امتیاز را در بین شاخصه های عمومی و اختصاصی کسب کردند.

,

عابدی بیان کرد: همچنین اداره کل ثبت احوال و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دو دستگاه برتر در شاخص های عمومی بین دستگاه های اجرایی انتخاب شدند.

,

وی افزود: در گروه های پنجگانه در گروه آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل امور مالیاتی ، در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت ها اداره کل نوسازی مدارس، در گروه توسعه، سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل بیمه سلامت و در گروه عمومی و دستگاه های قضایی اداره کل منابع طبیعی به عنوان پنج دستگاه برتر انتخاب شدند.

,

وی یادآور شد: در بین همه دستگاه های اجرایی اداره کل هواشناسی استان بالاترین عملکرد را در بین 55 دستگاه اجرایی به خود اختصاص داده است.

,

این مقام مسئول یادآور شد: اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز به عنوان دو دستگاه که خدمات برتر را داشت در بین 55 دستگاه اجرایی انتخاب شدند.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  یادآور شد: همچمنین براساس ارزیابی های انجام شده در حوزه اصلاح ساختار سازمانی 79 درصد، توسعه دولت الکترونیک 60 درصد، در حوزه مدیریت سرمایه انسانی بیش از 62 درصد و در حوزه ارتقاء سلامت و مسئولیت پذیری68 درصد، نظام مدیریت عملکرد 61 درصد و در مجموعه شاخصه های عمومی 64 درصد تحقق شاخصه ها را شاهد بودیم.

,

عابدی بابیان اینکه در حوزه دولت الکترونیک کیفیت خدمات دفاتر پیشخوان پایین ترین امتیاز را در کسب کرده، ابراز داشت: در حوزه استاندارد سازی وب سایت ها و ارائه میز خدمت در بخش دولت الکترونیک بیشترین امتیاز را کسب کردند.

,

وی افزود: حرکت دستگاه اجرایی به سمت واگذاری خدمات است و باید این مهم نهادیه شود و باید به اهمیت ارتقاء کیفیت خدمات اهتمام شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,



 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه