اخبار داغ

دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا عنوان کرد؛

ساماندهی قیمت جوجه یک‌روزه در گلستان با ورود قرارگاه ۱۷ ربیع/ وضعیت تنظیم بازار مرغ باید اصلاح شود

ساماندهی قیمت جوجه یک‌روزه در گلستان با ورود قرارگاه ۱۷ ربیع/ وضعیت تنظیم بازار مرغ باید اصلاح شود
نوسانات قیمت جوجه یک‌روزه در استان گلستان باعث شد تا قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه استان برای ساماندهی این موضوع مهم ورود کند تا قیمت جوجه به صورت تعدیل‌شده در اختیار واحدهای تولیدکننده قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، وضعیت نابسامان قیمت جوجه یکروزه باعث شد تا متولیان استان با محوریت قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا استان گلستان جلسه ای برای ساماندهی این مهم ترتیب دهند تا با ارائه راهکارهای منطقی و مقطعی تب داغ بازار کمی فروکش کند و به سامان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا استان گلستان در این جلسه با اشاره به وجود دو خلاء اساسی در شبکه مرغ گفت: عدم عرضه جوجه یکروزه با قیمت مصوب در بازار یکی از چالش‌های فعلی است و قیمت این کالا نسبت به قیمت مصوب ۲۵۰ درصد رشد داشته است.
,
 
,
ابراهیم مهقانی با بیان اینکه قیمت جوجه یکروزه از ۴۲۰۰ تومان به مرز ۱۱ هزار تومان در بازار رسیده است، افزود: جلسه امروز با این هدف برگزار شد که تولیدکنندگان جوجه یکروزه به این گفتمان واحد برسند که قیمت جوجه یکروزه را با قیمت مصوب عرضه کنند.
,
 
,
وی توضیح داد: در کارگروه ساماندهی مرغ مصوب شد که آنها ۵۰ درصد جوجه‌های تولیدی خود را با قیمت مصوب تحویل اتحادیه‌های مرغداران بدهند تا با قیمت ۴۲۰۰ تومان بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم، ۵۰ درصد دوم نیز از طریق قیمت توافقی تعیین شود.
,
 
,
دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: با ورود قرارگاه ۱۷ ربیع مرغدار جوجه را با قیمت ۴۲۰۰ تومان باید بگیرد و به کشتارگاه با قیمت مصوب ۱۷۱۰۰ تومان تحویل دهد.
,
 
,
مهقانی بیان کرد: کسانی که تولیدکننده جوجه یکروزه بودند بر اساس آیتم هایی قیمتها را بالا بردند و ما سعی کردیم این روند را اصلاح کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در استان گلستان ماهانه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه تولید می‌شود، گفت: ۱۰۳۲ مرغداری در استان گلستان فعال هستند.
,
 
,
دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا استان گلستان با برشمردن چالش‌های اساسی در زنجیره مرغ بیان کرد: ما می خواهیم هر چیزی سر جای خودش قرار بگیرد قیمت جوجه و مرغ و در کشتارگاه بر اساس مصوب باید باشد تا قیمت به دست مصرف کننده به صورت منطقی و معقول برسد.
,
 
,
مهقانی افزود: تمام دغدغه ما این است که کشتارگاه ها چرا با قیمت مصوب مرغ را دریافت نمی کنند، بنده مدیر استانی هستم و باید در سطح استان تصمیم‌گیری کنم ما موظف هستیم وضعیت تنظیم بازار مرغ را در استان اصلاح کنیم.
,
 
,
وی تنظیم شبکه مرغ در استان گلستان را اولویتی مهم خواند و گفت: وقتی پای سفره مردم در میان باشد با هیچ سیستمی شوخی نداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه