اخبار داغ

رییس اداره ثبت احوال پلدشت خبر داد؛

افزایش ۲۱ درصدی ازدواج در پلدشت

افزایش ۲۱ درصدی ازدواج در پلدشت
آذری گفت: طی سال جاری ۷۲ مورد ازدواج در شهرستان ثبت شده است که رشد ۲۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر آذری در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: طی سال جاری ۳۵۷ مورد واقعه ولادت در شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ا, روم نیوز,

وی بیان کرد: متأسفانه به لحاظ عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدادی از همشهریان با ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که این امر باعث افزایش ۲۰ درصدی آمار فوتی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

,

وی اظهار کرد: همه وقایع ولادت و وفات طی سالجاری در مهلت های قانونی ثبت شده و هیچگونه تأخیر در ثبت اتفاق نیفتاده است.

,

رییس اداره ثبت احوال پلدشت با اشاره به افزایش آمار ازدواج در شهرستان افزود: طی سال گذشته ۵۷ مورد واقعه ازدواج ثبت شده بود که این امر طی سال جاری به ۷۲ مورد رسیده است که رشد ۲۱ درصد را نشان می دهد.

,

آذری با اشاره به ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی گفت: از شروع طرح ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان تعداد ۲۸ هزار و ۷۶۳ نفر ثبت نام صورت گرفته است که تعداد ۲۲ هزار و ۲۱۷ فقره کارت صادر و تحویل متقاضیان شده است.

,

وی تصریح کرد: حدود ۶هزار فقره کارت در دست صدور بوده که به محض چاپ و صدور کارت از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.

,

وی اظهار کرد: طی سال جاری تعداد ۵۲۳ فقره کارت هوشمند ملی فعال سازی و تحویل شده است.

,

رییس اداره ثبت احوال پلدشت افزود: یک هزار و ۱۰۵ جلد شناسنامه در سال جاری صادر شده که تعداد ۳۶۷ مورد زیر ۱۵ سال و تعداد ۷۶ مورد المثنی و ۶۶۲ جلد تعویض شناسنامه بالای ۱۵ سال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه