اخبار داغ

به همت مرزبانان انجام شد؛

کشف ۲۴۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

کشف ۲۴۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی
فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشفیات پنج ماهه کالای قاچاق به ارزش ۲۴۱ میلیارد ریال در سطح حوزه استحفاظی این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار یحی حسین خانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان استان با تلاش شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی و با حضور مداوم در انسداد نوار مرزی و با ایجاد طرح‌های ایست وبازرسی در محورهای مواصلاتی موفق شدند با دستگیری ۳۷۰ نفر از قاچاقچیان ، ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دست یابی به امنیت پایدار ، دست قاچاقچیان و اخلالگران از دخالت در امنیت مرزهای استان کوتاه سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره گیری از توان رزمی عملیاتی بالا را از اصول اجرای عملیات‌های مرزی در مرزبانی استان بیان کرد.

,

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: سه میلیون و ۴۸۱ هزار و ۹۸۰ نخ انواع سیگارقاچاق، ۴۴۸ هزار و ۲۱۴ قلم دارو ، ۹ هزار و ۹۸۵ قطعه خودرویی، ۱۳ کیلوگرم نقره، یک هزار و ۱۰۱ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک میلیون و ۶۰۸ هزار و ۲۵۰ دینار عراقی،۶۱ هزار و ۶۸۰ دلار ، هشت هزار و ۶۰۰ یورو، ۲۷۵ متر پارچه، ۴۴۰ ثوب البسه و ۳۶ جفت کفش در مرزهای استان جزو مهمترین کسفیات مرزبانان استان می‌باشد.

,

سردار حسین خانی با اشاره به توقیف ۳۱۰ دستگاه خودرو و ۱۹۴ راس احشام قاچاق که در این امر مورد استفاده قرار می‌گرفت، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات را ۲۴۱ میلیارد و ۷۲۶ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.

,

وی خاطر نشان کرد: مرزنشینان به منظور صیانت و پاکسازی روستاهای مرزی از وجود افراد مجرم یا سودجو، و در راستای کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقاء امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب‌های سوء قاچاق کالا در چرخه اقتصادی کشور با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پلیس ۱۱۰ یا پاسگاه محلی، یار و همراه مرزبانان در حفظ امنیت اجتماعی در مناطق مرزی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه