اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۲۴ واحد صنعتی گلستان در اختیار بانک‌ها قرار دارد/ وجود ۲۰۰ واحد صنعتی راکد در استان

۲۴ واحد صنعتی گلستان در اختیار بانک‌ها قرار دارد/ وجود ۲۰۰ واحد صنعتی راکد در استان
شهمرادی گفت: در سطح استان گلستان ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در تملک بانک‌ها قرار گرفته که بانک‌ها باید این واحدها را در اختیار سرمایه‌گذار جدید قرار می‌دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما،  رضا شهمرادی در دیدار با هیئت تحریر گلستان ما با اشاره به نقش قرارگاه ۱۷ ربیع در رفع موانع تولید گفت: ۷۰ مورد از زمین های واگذار شده به سرمایه گذاران برای اجرای پروژه که پیشرفت فیزیکی نداشت راشناسایی کردیم و توانستیم ۲.۵ هکتار را تاکنون خلع ید کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: در سطح استان گلستان ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در تملک بانک ها قرار گرفته که بنا بود این واحدها در اختیار سرمایه گذار جدید قرار بگیرد و در جلسه ای با حضور دادستان و بانک ها به این مسئله رسیدگی خواهیم کرد.

,

شهمرادی بیان کرد: در تلاش هستیم که سرمایه گذاری در استان رونق بگیرد و در این راستا پیگیری هایی در حوزه شرکت های خدمات رسان آب، برق و گاز داشتیم و مشکلاتی در این حوزه وجود داشته که تلاش کردیم آن را برطرف کنیم.

,

وی افزود: در سطح استان گلستان ۸۲۱ شهرک صنعتی داریم که از این تعداد ۲۰۰ واحد صنعتی گلستان راکد است و عملا فعالیتی ندارد و ۶۰ درصد مشکلات این واحدهای صنعتی تامین سرمایه گردش است.

,

این مقام مسئول متذکر شد: بالغ بر ۶۰۰ واحد صنعتی در استان گلستان بین ۳۰ تا ۸۰ درصد فعالیت دارند و یکی از مشکلات استان در حوزه سرمایه گذاری در واحد صنعتی واگذاری زمین و زیرساخت ها به شمار می رود.

,

شهمرادی بیان کرد: از سویی دیگر توان بانک ها برای ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی ضعیف است و  این مهم مشکلاتی را برای واحدهای صنعتی به وجود می آورد چرا که بدون سرمایه در گردش واحدهای صنعتی نمی توانند فعالیت کنند.

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه