اخبار داغ

کارشناس مسائل منطقه:

سعد حریری تفاوتی میان کمک‌های ایران و اسرائیل قائل نیست

سعد حریری تفاوتی میان کمک‌های ایران و اسرائیل قائل نیست
عماد آبشناسان گفت: سعد حریری تفاوت میان کمک‌های ایران و کمک‌های اسرائیل را درک نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عماد آبشناس در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به تهدیدات نفتالی بنت نخست‌‍وزیر رژیم اشغالگر قدس علیه ایران و محور مقاومت اظهار داشت: تهدیدات نخست‌وزیر جدید اسرائیل را نباید خیلی جدی گرفت. دولت او آن‌قدر بی‌ثبات است که امکان دارد با کنار کشیدن برخی از جناح‌های سیاسی درون اسرائیل به کل فرو بپاشد؛ بنابراین وی توانایی عملیاتی‌سازی تهدیدات علیه محور مقاومت را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با اشاره به سفر نفتالی بنت به آمریکا گفت: سفر مسئولان رژیم صهیونیستی به آمریکا امری عادی و طبیعی به نظر می‌رسد و معمولاً آمریکا وظیفه دارد که از جنایت‌های این رژیم حمایت کند و سران این رژیم هم برای این‌که از حمایت‌های آمریکا مطمئن شوند به ایالات متحده سفر می‌کنند و در جریان این سفر، ایران و محور مقاومت را هم تهدید می‌کنند. تجربه نشان داده وقتی مسئولان رژیم اشغالگر قدس از قدرت مقاومت به ترس می‌افتند و از تحرکات محیط پیرامونی خود نگران می‌شوند، سفری به آمریکا انجام می‌دهند و از آنجا برای محور مقاومت رجزخوانی می‌کنند.

,

کارشناس مسائل منطقه عنوان کرد: هرلحظه امکان دارد دولت نفتالی بنت فروپاشد و نظام سیاسی اسرائیل دستخوش بحران و با آشوب‌های سراسر مواجه شود. شرایط اسرائیل شکننده‌تر از آن چیزی است که در رسانه‌ها در خصوص آن توضیح داده می‌شود. احزاب و جریانات سیاسی اسرائیل نظر مثبتی به نفتالی بنت ندارند و از مخالفان جدی او محسوب می‌شوئد. از سوی دیگر محور مقاومت ثابت کرده توانایی لازم برای مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد و هرگاه فرصت لازم به‌دست آورده از این فرصت برای ضربه وارد کردن به اسرائیل بهره برده است؛ پس بعید است نفتالی بنت دست به یک قمار بزرگ بزند.

,

وی در ارتباط با تحولات لبنان و بحران بنزین در این کشور یادآور شد: متأسفانه سعد حریری دقیقاً سیاست‌های اسرائیل را پیاده می‌کند. او تفاوت میان کمک‌های ایران و کمک‌های اسرائیل را درک نمی‌کند و نمی‌داند، رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه اتحاد و امنیت لبنان را نخواسته و ناامنی در لبنان از اهداف رژیم اشغالگر قدس است. متأُسفانه به دلیل مخالفت سعد حریری با حزب‌الله، او مخالف واردات سوخت از ایران است؛ درصورتی‌که لبنان از بازوان قوی و امنیت‌بخش لبنان محسوب می‌شوند.

,

آبشناس معتقد است: رژیم صهیونیستی به دنبال روی کار آوردن یک رژیم دست‌نشانده در لبنان است و سعد حریری هم مأموریت‌های محوله از سوی رژیم صهیونیستی را به خوبی انجام می‌دهد تا مشکلات داخلی لبنان شدت یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه