اخبار داغ

سردار فدوی در رزمایش بزرگ حیات بخش مقابله با کرونا:

واکسیناسیون عمومی در کمترین زمان جزو اهداف اصلی طرح شهید سلیمانی است/ تا مهار بیماری کرونا در کنار مردم هستیم

واکسیناسیون عمومی در کمترین زمان جزو اهداف اصلی طرح شهید سلیمانی است/ تا مهار بیماری کرونا در کنار مردم هستیم
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امیدوارم با اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی و سرعت بخشی به واکسیناسیون در کشور، سال 1401 با بحران ویروس کرونا در کشور مواجه نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش بزرگ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که عصر امروز با حضور رده‌های شرکت کننده نواحی ۱۱ تا ۱۶ تیپ حضرت زهرا_یگان امام حسن(ع) در ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر تهران برگزار شد، با بیان اینکه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در تهران را کاهش دهد، افزود: در روزها و هفته‌های منتهی به اربعین حسینی هستیم و در این ایام، دل های عاشقان ثارالله (ع) در بین الحرمین است و همه دل شیفتگان امام حسین(ع) در انتظار فراهم شدن شرایط برای برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی هستند و این کار شدنی است اما با رعایت پروتکل های بهداشتی و امیدواریم که این بیماری منحوس کرونا ریشه کن شود و همچون گذشته شاهد برگزاری حماسه میلیونی در اربعین حسینی در کربلا باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
وی با اشاره به اعزام رزمندگان اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی پایگاه مالک اشتر در آن شرایط، اظهار داشت: اینجا ناحیه مالک اشتر است و در دوران جنگ تحمیلی، شاهد اعزام رزمندگان بسیاری از این مکان به جبهه‌های نبرد بودیم و در جنگ نابرابری که نوک پیکانش رژیم بعث و صدام و در آن سوی دیگرش، ۸۰ کشور جهان در مقابله با ایران حضور داشتند، شاهد از جان گذشتگی و ایثار شهدای دفاع مقدس بودیم که باعث پیروزی ما در نبرد حق علیه باطل شد.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تاکید کرد: بیش از ۳ هزار رزمنده که در دوران دفاع مقدس از پایگاه مالک اشتر به جبهه اعزام شده بودند، به شهادت رسیدند و با اهدای خون پاکشان، از اسلام و انقلاب اسلامی محافظت نمودند و این امنیت فعلی، هدیه گرانبهای همین شهداست.
,
 
,
سردار فدوی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و از جان گذشتگی همچنان در کشورمان زنده است، گفت: با پیدایش بیماری کرونا در کشورمان، شاهد فداکاری و ایثار مدافعان سلامت و کادر درمان برای نجات جان مبتلایان به بیماری کرونا بودیم که این حماسه آفرینی در نوع خودش بزرگترین خدمت و عبادت محسوب می شود و برخی از مدافعان سلامت در این میدان نبرد، جانشان را تقدیم کردند و به شهادت رسیدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه اجر و پاداش شهدای مدافع سلامت کمتر از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نیست، افزود: در حال حاضر خبری از ترکش و خمپاره نیست اما عزیزانی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا برای نجات جان هموطنانشان تلاش می کنند، با تاسی از فرهنگ دوران دفاع مقدس، جانانه در برابر این ویروس منحوس مقابله می‌کنند و خوش به سعادت عزیزانی که در راه نجات جان مردم قدم بر می‌دارند.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز شاهد برگزاری رزمایش حیات بخش مقابله با بیماری کرونا هستیم و واقعا حیات بخشیدن به انسان ها، یک عبادت و خدمت بزرگ محسوب می شود و در این ۱۹ ماه که کشورمان با بیماری کرونا دست به گریبان است، همه کسانی که در اجرای طرح شهید سلیمانی و رزمایش حیات بخش خدمات موثری انجام دادند، ثواب این عملشان نزد خداوند محفوظ است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تا مهار بیماری کرونا در کنار مردم هستیم، تاکید کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که با اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی و سرعت بخشی به واکسیناسیون در کشور، سال ۱۴۰۱ با بحران ویروس کرونا در کشور مواجه نباشیم و بتوانیم این ویروس منحوس در کشورمان را ریشه کن کنیم.
,
 
,
سردار فدوی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور همیشه موثر واقع شده است، افزود: در سال ۹۹ با انجام طرح بیماریابی در قالب طرح شهید سلیمانی بسیاری از بیماران که ناقل بیماری کرونا بودند،  شناسایی و درمان شده و در آن بازه زمانی اجرای این طرح از شیوع بیماری کرونا در کشور جلوگیری شد.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مشارکت سپاه و بسیج در سرعت بخشی به واکسیناسیون در کشور موثر واقع شده است و طرح شهید سلیمانی باعث شد که ضمن تسریع در روند تامین و تزریق انواع واکسن کرونا، تعداد زیادی از جامعه هدف واکسیناسیون در کشور در کمترین زمان ممکن علیه کووید ۱۹ واکسینه شوند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مهمترین راهکار برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا در کشور مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی کروناست، تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین خودداری از سفرهای غیر ضروری و شرکت نکردن در تجمعات و نرفتن به مکان‌های شلوغ و پر خطر می‌تواند در مهار بیماری کرونا در کشور موثر واقع شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه