اخبار داغ

زالی:

اجرای طرح شهید سلیمانی در تهران باعث سرعت بخشی واکسیناسیون شده است

اجرای طرح شهید سلیمانی در تهران باعث سرعت بخشی واکسیناسیون شده است
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه، بسیج، هلال احمر، مراکز بهداشت و درمان و.. در تهران باعث سرعت بخشی به انجام واکسیناسیون شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، رزمایش بزرگ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران، سردار حسینی فرمانده قرارگاه قدر ثارالله و همچنین رده های شرکت کننده نواحی ۱۱ تا ۱۶ تیپ حضرت زهرا_یگان امام حسن، عصر امروز در ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در این رزمایش با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اثرگذارترین طرح ها در راستای مقابله با بیماری کرونا بوده است، گفت: بحمدالله سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه و سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و همچنین سردار حسینی فرمانده قرارگاه قدر جزو افرادی بوده اند که عنایت ویژه ای برای همکاری با ستاد مقابله با کرونای تهران و همچنین کادر درمان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و رفع این بیماری داشته اند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تلاش سپاه و بسیج برای مهار ویروس کرونا در پایتخت ستودنی است، ادامه داد: سردار حسن زاده نماد و تجلی حضور یک بسیجی جهادی برای مقابله با بیماری منحوس کرونا است و بحمدالله حضورشان باعث همدلی و هم افزایی میان ستاد مقابله با کرونای تهران، سپاه و بسیج شده است.
,
 
,
زالی افزود: طرح شهید سلیمانی از جمله طرح هایی است که در سال ۹۹ برای نخستین بار با همکاری سپاه، بسیج، مراکز بهداشت و درمان، هلال احمر، شهرداری و… برگزار شد و توانست در تلاطم خیز چهارم کرونا، اثرگذار واقع شود و در ۱۸ هفته متوالی، مانع از افزایش مبتلایان و قربانیان کرونایی در تهران شد و این ثبات غرورانگیز جزو اثرات اجرای طرح شهید سلیمانی بود.
,
 
,
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران خاطرنشان کرد: با آغاز خیز پنجم بیماری کرونا در کشور و به ویژه در تهران، مجددا شاهد اجرای طرح شهید سلیمانی با رویکرد جدید در تهران هستیم که یقینا این طرح از آنجایی که در راستای حمایت از خانواده های مبتلا به کرونا و مستضعف است، می تواند اثرات زیادی در کاهش مبتلایان و قربانیان مبتلا به کرونا داشته باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی موثرترین، راهبردی ترین و کاراترین روش پیشگیرانه در کاهش مرگ و میر و ابتلا به کروناست، تصریح کرد: اجرای طرح واکسیناسیون COVID-۱۹ فرآیندی ملی است و برای اجرای بی کم و کاست طرح واکسینه شدن جامعه، لازم است تمام نهادهای اجرایی کشور ذی مدخل این موضوع باشند که بحمدالله اجرای طرح شهید سلیمانی در تهران باعث شده که این عملیات سرعت بیشتری به خود بگیرد و بتوانیم در زمان کوتاه، افرادی بیشتری را واکسینه کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه