اخبار داغ

در نشست هماهنگی کنگره 8 هزار شهید استان همدان مطرح شد؛

الگوسازی از شهدا برای نسل جوان، هدف اصلی برگزاری کنگره شهدای استان همدان است

الگوسازی از شهدا برای نسل جوان، هدف اصلی برگزاری کنگره شهدای استان همدان است
باهدف معرفی شهدا به نسل جوان و گرامیداشت مقام والای شهدای استان همدان دومین جلسه هماهنگی قرارگاه شهرستانی برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان همدان در فرمانداری نهاوند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، صبح امروز دومین جلسه قرارگاه شهرستانی با موضوع برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید استان همدان با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان همدان، فرماندار، فرمانده سپاه نهاوند و سایر اعضا در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

سرهنگ رستمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان همدان در این جلسه اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است.

,

وی بابیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان همدان افزود: هدف از برگزاری این کنگره معرفی و شناساندن شهدای گران‌قدر استان همدان به نسل جوان و الگو قرار دادن این عزیزان است.

,

وی در ادامه با اشاره به نقش سرداران و شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان همدان در سال 1402 برگزار شود و نقش شهرستان‌ها در برگزاری این برنامه بزرگ بسیار مهم است.

,

رستمی بیان داشت: کمیته‌های مختلف نقش محوری در پیشبرد اهداف کنگره‌دارند که نیاز است به شکل خلاقانه‌ای عمل کنند و انشا الله همه دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را با کمیته‌های ستاد کنگره 8 هزار شهید استان داشته باشند.

,

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: جاری بودن ارزش‌های انقلابی در جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است و راه و رسم زندگی و منش شهدا باید در قالب این کنگره ترویج، تبلیغ و حفظ شود.

,

وی بیان داشت: مهم‌ترین کاری که برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا می‌توان انجام داد، ثبت آثار و مستندات شهدا اعم از خاطرات، وصیت‌نامه، عکس و فیلم است که برای آیندگان و نسل‌های بعدی به‌عنوان میراث گران‌بها برجای خواهد ماند.

,

فرماندار نهاوند افزود: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی توسط رسانه‌ها از تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمات‌رسانی درزمینهٔ معرفی آثار و شخصیت شهدا بسیار مهم و ضروری است.

,

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز در این جلسه گفت: وظیفه اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در غالب این کنگره شهدا مهم و اثرگذار است.

,

وی اظهار داشت: در شهرستان هماهنگی‌های خوبی انجام‌شده است و احکام مسئولان کمیته‌ها هم برای آن‌ها صادرشده است و انشا الله با همدلی کار را پیش خواهیم برد.

,

مختاری بیان داشت: کمیته‌ها باید کارها را شروع کنند و با همراهی با ستاد استانی انشالله بتوانیم وظایف محوله را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره عظیم به‌خوبی انجام دهیم.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: شهرستان نهاوند باافتخار 853 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده است که باید به نسل جوان جامعه معرفی شوند.

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه