اخبار داغ

مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل شرایط کرونا لغو شد؛

عزیزی: میزبانی تکواندو ناشنوایان جهان در توسعه این رشته تاثیرگذار خواهد بود/ برای آمادگی تکواندوکاران تمرینات را به صورت مجازی برگزار کردیم

عزیزی: میزبانی تکواندو ناشنوایان جهان در توسعه این رشته تاثیرگذار خواهد بود/ برای آمادگی تکواندوکاران تمرینات را به صورت مجازی برگزار کردیم
رئیس انجمن تکواندو ورزش‌های ناشنوایان گفت: کشورمان به عنوان میزبان نخستین دوره پیکارهای قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان انتخاب شده و به طور حتم این مسابقات تاثیر زیادی در رشد، توسعه و انگیزه در بین همه تکواندوکاران ناشنوا خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان و انجمن تکواندو ناشنوایان؛ بعد از اعلام میزبانی کشورمان از پیکارهای جهانی کاراته و تکواندو قهرمانی ناشنوایان جهان، ستاد اجرایی این پیکارها در فدراسیون به ریاست مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون برگزار تا هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سومین جلسه ستاد اجرایی مسابقات کاراته و تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۲۱ ناشنوایان با حضور تیشه گران رئیس فدراسیون، پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ورزش‌های ناشنوایان، دهخدا رئیس ستاد اجرایی، مسئولین کمیته‌های فدراسیون، نماینده فدراسیون‌های تکواندو و کاراته و غلامرضا عزیزی رئیس انجمن تکواندو در محل فدراسیون برگزار شد.
,
 
,
غلامرضا عزیزی رییس انجمن تکواندو ناشنوایان در خصوص جلسه ستاد اجرایی مسابقات کاراته و تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۲۱ ناشنوایان اظهار داشت: جای خوشحالی و مسرت دارد که کشورمان میزبان پیکارهای تکواندو ناشنوایان جهان شده است و این امر در رشد و توسعه تکواندو و همچنین افزایش انگیزه تکواندوکاران در سراسرکشور موثر خواهد بود. امیدوارم که بتوانیم میزبان خوبی برای این پیکارها باشیم.
,
 
,
وی درخصوص برنامه برگزاری این مسابقات تاکید کرد: این پیکارها قرار است آبان ماه سال جاری در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شود و ۲۷ آبان نیز روز ورود تیم‌ها خواهد بود. براساس هماهنگی و اعلام به فدراسیون‌های ملی کشورها تا ۱۲ مهر مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در پیکارهای تکواندو ناشنوایان جهان خواهد بود و بعد از آن مشخص خواهد شد که چه تعداد تکواندوکار از کدام کشورها در ایران حضور خواهند یافت.
,
 
,
رئیس انجمن تکواندو ورزش‌های ناشنوایان صحبت هایش را این گونه ادامه داد: پیش از این مسابقات تکواندو ناشنوایان به صورت فستیوال برگزار می‌شد، به این صورت که مسابقات ورزش‌های ناشنوایان به صورت متمرکز و به میزبانی یک کشور برگزار می‌شد. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، فدراسیون جهانی تصمیم گرفت که میزبانی هر رشته را به صورت مجزا به یک کشور بدهد که برهمین اساس نخستین دوره پیکارهای تکواندو قهرمانی ناشنوایان جهان به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
,
 
,
وی با قدردانی از پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو صحبت های خود را تکمیل کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی مسابقات جهانی به صورت فعال و به ریاست تیشه‌گران برگزار و کارها طبق برنامه دنبال می‌شود. البته در این راه به طور حتم باید از حمایت‌ها و پشتیبانی سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو باید قدردانی کرد تا مسابقات به شکلی آبرومندانه در کشورمان برگزار شود. 
,
 
,
عزیزی همچنین در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های تکواندو دختران و پسران ناشنوا گفت: از سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم و ضمن آنکه با توجه به فصل امتحانات دانش‌آموزان، کنکورسراسری و همچنین بحرانی شدن شرایط کرونا با پیک چهارم و پنجم شرایط برای برگزاری مسابقات سخت شد و ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری مسابقات را نداد.
,
 
,
رئیس انجمن تکواندو ورزش‌های ناشنوایان در ادامه اردوی این تیم ها خاطر نشان کرد: برهمین اساس تصمیم گرفتیم برای تیم‌های ملی تکواندو دختران و پسران که خود را برای مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، اردو برگزار کنیم. ذکر این نکته ضروری است که مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل همین شرایط کرونا لغو و اردوها نیز برگزار نشد.
,
 
,
وی پیرامون تمرین مجازی تکواندو کاران تصریح کرد: برای آنکه تکواندوکاران از شرایط آمادگی خود دور نباشند تصمیم گرفتیم که آنها تمرینات خود را به صورت مجازی برگزار کنند و ضمن آنکه مسابقات پومسه قهرمانی جهان آذر ماه سال گذشته به صورت مجازی برگزار و نمایندگان کشورمان قهرمان شدند. تیر ماه امسال نیز قرار بود مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم که این مسابقات نیز به دلیل شرایط موجود لغو شد.
,
 
,
عزیزیدر ادامه خاطرنشان کرد: بعد از اعلام میزبانی کشورمان برای مسابقات قهرمانی ناشنوایان جهان برای انتخاب تیم ملی باید مسابقات انتخابی را برگزار می‌کردیم که با حضور اردونشینان و همچنین فراخوان همه مدعیان برای حضور در انتخابی دعوت شدند.
,
 
,
وی در پایان گفت: روز دوشنبه هشتم شهریور مسابقات انتخابی بانوان در دو بخش کیوروگی و پومسه با شناخت نفرات برتر به پایان رسید و مسابقات مردان نیز پنجشنبه (۱۱ شهریور) در خانه تکواندو برگزار شد. این مسابقات باز هم با مساعدت و حمایت پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با بهره گیری از داوران و همچنین سیستم الکترونیکی در محل خانه تکواندو برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه