اخبار داغ

همراه سازی ادارات دولتی یزد با شرایط کرونایی؛

سامانه های دورکاری کارمندان در یزد راه اندازی می شود

سامانه های دورکاری کارمندان در یزد راه اندازی می شود
رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد بر اهمیت زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های شهرداری یزد تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در سومین جلسه کمیسیون شهرهوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر یزد توسعه سامانه‌های حمل و نقل شهری و اتوبوس یاب با نصب تابلو‌های روان اطلاع رسانی و همچنین سامانه املاک شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

در این جلسه مجید تجملیان، رییس کمیسیون با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام سازمان فاوا خواستار برگزاری جلسات هفتگی و منظم هیات مدیره جهت پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه تمام سازمان شد.

,

او با تاکید بر اهمیت زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های شهرداری خواستار پیگیری اجرایی شدن زیرساخت عملیاتی- انسانی در سازمان حمل ونقل بار مسافر شهرداری شد.

,

تجملیان با تشکر از اعضای شورای شهر در دوره قبل و مدیران و کارشناسان شهرداری برای ایجاد سامانه اتوبوس یاب همراه با نصب تابلو‌های روان اطلاع رسانی در ایستگاه‌های اتوبوس درون شهری، بر ایجاد سامانه های برنامه‌ریزی سفر شهری و همچنین پایش و هشدار در دوره ششم شورا تاکید کرد.

,

 ایجاد سامانه های دورکاری و آموزش برای تاب آوری شهروندان در منزل در این شرایط کرونا، فرهنگسازی استفاده از اتوبوس، تغییر نگرش همکاران شهرداری نسبت به فناوری، تقویت، فرهنگسازی و آموزش سامانه‌های موجود، شناسایی مطالبات مردمی و اولویت بندی آنها، تهیه طرح مطالعاتی آسیب شناسی استفاده از اتوبوس‌های درون شهری از جمله موارد مطرح شده از سوی سایر اعضای کمیسیون در این جلسه بود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه