اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران:

چتر بی‌تبعیض خدمات شهری را بر سر تهرانی‌ها می‌گسترانیم

چتر بی‌تبعیض خدمات شهری را بر سر تهرانی‌ها می‌گسترانیم
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان منتخبات مردم موظفیم چتر بی‌تبعیض خدمات شهری را بر سر تهرانی‌ها بگسترانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، ناصر امانی صبح امروز در جلسه صحن رسمی شورای شهر تهران اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت مردم از دستاوردهای جادوانه انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: اعضای شورای ششم به عنوان نمایندگان همه مردم تهران از نزدیک‌ترین تا دورترین آنان یعنی حاشیه‌نشینانان، آسیب‌دیدگان و توان‌یابان بوده و موظفیم چتر بی‌تبعیض خدمات شهری را بر همه ساکنان شهر از جنوب تا شمال و شرفق و غرب بگسترانیم.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخی ناکارآمدی‌های شورا و شهرداری در دوره پیشین، بیان کرد: در حوزه مالی و اقتصادی عدم توازن بین بدهی‌ها و مطالبات شهرداری و تامین منابع مورد نیاز اداره شهر، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را با مشکل مواجه کرده است.
,
 
,
امانی تاکید کرد: اگرچه هیچ ساز و کاری برای وصول مطالبات تعیین نشده که از سویی طی چهار سال گذشته اعداد و ارقام بدهی‌ها و مطالبات شهرداری تهران مرتبا دستخوش تغییرات شده و این مهمترین چالش پیش روی مدیریت شهری جدید است.
,
 
,
وی با ناموفق خواندن شهرداری در دوره پیشین در جلب سرمایه‌گذاری داخلی و مشارکت بخش خصوصی، ادامه داد: تجربه پروژه‌های زیاد بلاتکلیف رها شده گواه این مدعا است، بنابراین اگرچه مردم با وعده‌های بزرگ و امید به یکپارچکی مدیریت شهری و حل مشکلات اساسی شهر به شورای گذشته اعتماد کردند که در عمل خواسته‌های خود را محقق ندیدند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه سیستم حمل و نقل عمومی تهران در بحرانی‌ترین شرایط خود قرار دارد، افزود: طی 4 سال گذشته جز تعداد محدودی اتوبوس، هیچ کمکی برای افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی انجام نشده است.
,
 
,
امانی تصریح کرد: توقف نوسازی در بافت فرسوده بیش از 4 هزار و 500 هکتاری تهران از تهدیدات جدی پایداری شهری و گواه ناپایداری و عدم تاب‌آوری تهران در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی است.
,
 
,
وی گفت: با وجود مشکلات عدیده شهر تهران که برخی از آن‌ها بیان شد، شهرداری تهران نیز با چالش‌هایی مواجه است که از آن جمله می‌توان به انتصابات سیاسی بدون توجه به سابقه افراد و ورود برخی مدیران از بیرون از ساختمان شهرداری اشاره کرد.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از کاهش کمک‌های معیشتی و رفاهی به کارکنان شهرداری، اظهار کرد: عدم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکل مسکن و خانه‌دارکردن نیروها، تضعیف سازمان بازنشستگی با قطع کمک‌های معیشتی و سبد حمایتی آنان و انحلال اداره‌کل ایثارگران با وجود نقش اساسی آن در رسیدگی به مشکلات این قشر در شهر و شهرداری را دیگر مشکلات خواند.
,
 
,
امانی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تکرار تجریه و عملکرد ناموفق در شهرداری تهران، بیان کرد: متاسفانه شورای پنجم نه تنها به حل مشکلات تهران کمک نکرد که به شرکت سهامی گروه‌های سیاسی تشکیل‌دهنده تبدیل شده و رسالت اصلی نظارتی آن بر شهرداری به فراموشی سپرده شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه