اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

سهم۶۵ درصدی عوارض ساختمانی از درآمدهای شهرداری‌ها

سهم۶۵ درصدی عوارض ساختمانی از درآمدهای شهرداری‌ها
عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود سهم 65 درصدی عوارض ساختمانی از درآمدهای شهرداری‌ها، بی‌توجهی‌ها مانع تحقق کامل این سهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حبیب کاشانی صبح امروز در جلسه رسمی شورای شهر تهران اظهار کرد: تا هفتم شهریور ماه 10 هزار و 800 میلیارد از مجموع 21 هزار و 800 میلیارد تومان بودجه سال 1400 شهرداری منطقه 20 محقق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی با اشاره به تحقق 50 درصد درآمد شهرداری منطقه 20 تهران، گفت: با توجه به اینکه 65 درصد درآمد شهرداری‌ها از محل عوارض ساخت و سازها تامین می‌شود، اما وجود برخی ضوابط موجب شده شهرداران مناطق قدمی برای انجام کار مردم برندارند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت بازنگری در آئین‌نامه‌های شهرداری، بیان کرد: در حالی متاسفانه عوارض شهر برای ساکنان برخی مناطق شهر تهران تا 150 درصد افزایش یافته است که نه مردم آن‌ها را پرداخت می‌کنند و نه شرایطی برای انجام کار مهیا است.
,
 
,
کاشانی تصریح کرد: اگرچه موافق برخورد جدی با متخلفان و تحقق بودجه‌های شهرداری هستیم، اما این مهم نباید موجب اخلال در ارائه خدمات به مردم شده و آنان را برای دریافت خدمات با مشکل و چالش مواجه کند.
,
 
,
وی اظهار کرد: معتقدم باید ساز و کاری تعریف شود که علاوه بر احصاء و کسب درآمدهای شهرداری در مناطق تهران، به دنبال راهکارهای مناسب‌تری برای مقابله با تخلفات و متخلفان آن هم بدون ایجاد مانع و مشکلی در ارائه خدمات از سوی مراکز خدماتی به مردم باشیم.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نمی‌توان به دنبال تامین بودجه‌های شهر در مناطق شهرداری بود اما فکری هم به حال مشکلات تبعی ایجاد شده برای شهروندان تهرانی نبود، بنابراین رفع نقایص موجود در این زمینه باید به فوریت بررسی شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه