اخبار داغ

با برپایی موکب‌های پیاده‌روی؛

فضای هرمزگان اربعینی می‌شود

فضای هرمزگان اربعینی می‌شود
رئوفی گفت: با توجه به محدودیت‌های اعزام گسترده زائران پیاده‌روی اربعین به عراق، موکب‌های پیاده‌روی اربعین سراسر استان فعال و از مردم عزادار در ایام پیاده‌روی اربعین پذیرایی می‌کنند تا فضا برای مردم اقصی نقاط هرمزگان اربعینی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد اربعین استان، در خصوص آخرین وضعیت پیاده روی اربعین، اظهار کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص پیاده روی اربعین منوط به تصمیمات ستاد مرکز اربعین در این زمینه است و در صورت هرگونه تغییر شرایط اعزام زائران اربعین سریعا در این رابطه اطلاع رسانی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: با توجه به محدودیت های اعزام گسترده زائران پیاده روی اربعین به عراق برای شرکت مردم در این اجتماع عظیم، با توجه به سهمیه اندک اعلامی کشور عراق موکب های پیاده روی اربعین سراسر استان فعال و از مردم عزادار در ایام پیاده روی اربعین پذیرایی کنند و فضا برای مردم اقصی نقاط هرمزگان اربعینی شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کمک های مواسات و همدلی در ایام پیاده روی اربعین تجمیع و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود.

,

رئوفی تصریح کرد: در هرمزگان مشتاقان بسیاری آماده شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی هستند که متاسفانه محدودیت های دولت عراق به خاطر شرایط کرونایی مانع شرکت دلدادگان سید و سالار شهیدان در پیاده روی بزرگ اربعین شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران و عراق هر ساله با شروع پیاده روی عظیم اربعین صحنه های زیبایی را در تکریم و پذیرایی زائران خلق می کنند که در جای دیگری مشاهده نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه