اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه خبر داد؛

آغاز طرح "مهرواره اوج" در شهرستان بندرلنگه

آغاز طرح "مهرواره اوج" در شهرستان بندرلنگه
حجت‌الاسلام فولادی گفت: امامان محله و ائمه جماعات تشیع و تسنن شهرستان بندرلنگه به امر ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند و مهرواره اوج را شروع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام فولادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه اظهارکرد: امامان محله و ائمه جماعات تشیع و تسنن شهرستان به امر ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند و مهرواره اوج را شروع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در راستای سخنان مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ که فرمودند این نهضت احسان عمومی، نهضت مواسات بایستی ادامه پیدا کند مهرواره اوج در سراسر کشور شکل گرفته است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مساجد و ائمه جماعات با توجه به ظرفیت بالایی که دارند و باهمکاری هیئت امنای مسجد، پایگاه های مقاومت، کانون های فرهنگی و ظرفیت مردم عزیز و خیرین بزرگوار می‌توانند مساجد را پایگاه این مهرواره قرار دهند

,

فولادی تاکید کرد: این مهرواره از ابتدای شهریور در مساجد شهر و روستاها آغاز و تا ۲۳ آبان ماه همزمان با ولادت امام حسن عسکری(ع) ادامه خواهد یافت.

,

گفتنی است، در این طرح روحانیون و ائمه جماعات در محلات اقدام به شناسایی افراد نیک اندیش خیرین و معتمدین خواهند کرد و با محوریت این کار می توانند زمینه کمک به اقشار نیازمند را فراهم آورند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه